Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

C. V.
17/04/2024

niet geleverd en onbereikbaar

Beste,Ik denk dat ik geduld genoeg heb gehadVolgens jullie mail van 9 april waar ik onmiddellijk op reageerde is het pakje op 9 april geleverd.Wat niet klopt.Volgens de tracking site die ik net nog gecontroleerd heb.2024-04-15 00:00Uw pakket wacht op u bij de relais2024-04-13 00:00Wij konden uw pakket niet bezorgen. Klik hieronder voor meer informatie.2024-04-11 00:00Uw pakket wordt binnenkort afgeleverd bij een Relay Point.13-04-2024 (hele dag)2024-04-11 00:00Wij konden uw pakket niet bezorgen. Aanvullende informatie is noodzakelijk. Klik hieronder voor meer informatie.2024-04-11 00:00Uw pakket wordt afgeleverd2024-04-10 00:00Uw pakket is aangekomen bij ons regionale bureau2024-04-09 00:00Uw pakket wordt afgehandeld door Colis Privé.Het wordt verzonden naar ons regionale distributiekantoor.Helaas de button waarvan sprake is niet te vindenWie is de courier en waar wordt het geleverd? Klopt de info op de tracking site (17TRACK)? Want dat is enkel een platform die zelf zegt niet verantwoordelijk te zijn voor wat er gepost wordt. (ondertussen meer dan 35 posts verschillende malen sprake van problemen)Wordt het nog geleverd?27 dagen na aankoop, 8 dagen, 4 mails en een klacht na jullie mail waarin je de levering claimt, hoop ik eindelijk reactie te krijgen en een oplossing.Vriendelijke groeten,Christophe Verhoeyen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform