Beste,Ik denk dat ik geduld genoeg heb gehadVolgens jullie mail van 9 april waar ik onmiddellijk op reageerde is het pakje op 9 april geleverd.Wat niet klopt.Volgens de tracking site die ik net nog gecontroleerd heb.2024-04-15 00:00Uw pakket wacht op u bij de relais2024-04-13 00:00Wij konden uw pakket niet bezorgen. Klik hieronder voor meer informatie.2024-04-11 00:00Uw pakket wordt binnenkort afgeleverd bij een Relay Point.13-04-2024 (hele dag)2024-04-11 00:00Wij konden uw pakket niet bezorgen. Aanvullende informatie is noodzakelijk. Klik hieronder voor meer informatie.2024-04-11 00:00Uw pakket wordt afgeleverd2024-04-10 00:00Uw pakket is aangekomen bij ons regionale bureau2024-04-09 00:00Uw pakket wordt afgehandeld door Colis Privé.Het wordt verzonden naar ons regionale distributiekantoor.Helaas de button waarvan sprake is niet te vindenWie is de courier en waar wordt het geleverd? Klopt de info op de tracking site (17TRACK)? Want dat is enkel een platform die zelf zegt niet verantwoordelijk te zijn voor wat er gepost wordt. (ondertussen meer dan 35 posts verschillende malen sprake van problemen)Wordt het nog geleverd?27 dagen na aankoop, 8 dagen, 4 mails en een klacht na jullie mail waarin je de levering claimt, hoop ik eindelijk reactie te krijgen en een oplossing.Vriendelijke groeten,Christophe Verhoeyen