Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Fabrikant weigert herstelling uit te voeren
Geachte mevrouw/heer, Op 02/08/2024 kocht ik een LG Duo-Split Wand Airco in uw webshop en betaalde ik er € 1.805,00 voor. Na 25/09/2024 na 1 maand vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Op 02/10/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat de airco niet zo geïnstalleerd zijn door een erkende installateur Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Orderbevestiging · Betalingsbewijs
Probleem met levering en terugbetaling
Beste, ik bestelde op 5 juni een aircocover via jullie webshop. De website vermeldt onmiddellijke levering, maar op 12/06 nog steeds geen levering.- Op 12/06 een e-mail gestuurd om de leveringsdatum te kennen.- Op 13/06 antwoordt u dat de bestelling klaar staat maar u de mail over het hoofd had gezien. U belooft zodra u de betaling ontvangen heeft, u het product zal versturen. - Op 13/06 werd de betaling uitgevoerd. - Op 13/06 laat ik u per e-mail weten dat het bedrag werd voldaan.- Op 16/06 mail ik om na te gaan wanneer het item nu zal gelevérd worden maar krijg geen antwoord.- De week nadien neem ik telefonisch contact op en u beweert dat door de drukte u het uit het oog bent verloren. Normaal wordt er automatisch een levering ingepland via het bestelsysteem maar om een reden die ik mij niet meer herinner, moet u Bpost dus zelf contacteren om het pakket op te halen. U beweert dat het rond 22-23/06 zou moeten geleverd worden.- Op 28/06 u opnieuw gemaild om na te vragen wanneer Bpost zou leveren want geen melding van Bpost gekregen dat pakket werd aangeleverd of aangemeld.- Geen antwoord tot 03/07 wanneer u beweert via e-mail dat u het door de grote drukte uit het oog bent verloren. Het pakket is aangevraagd voor ophaling door Bpost en het komt er dus aan.- Op 10/07 nog steeds geen pakket geleverd. Ik mail opnieuw om te laten weten dat Bpost mij nog niets heeft gestuurd van aanmelding en ik dus vrees dat ik het pakket niet zal geleverd krijgen. Ik vraag u mijn geld terug te storten. Het is 5 weken geleden dat ik het item heb besteld.- Op 13/07 antwoordt u dat het probleem bij Bpost ligt, ze willen het pakket niet meenemen omdat het te groot zou zijn. U zegt dat als ik mijn geld liever terug wil, u dit zo snel mogelijk in orde zal brengen.- Op 14/07 heb ik dan geantwoord dat ik het geld liever terug wil. Ik kan het pakket niet zelf ophalen en aangezien Bpost niet zou willen leveren, zie ik geen andere mogelijkheid. - Op 18/07 stuurt u een e-mail waarin staat dat mijn bestelling “gedeeltelijk” werd terugbetaald. Ik begrijp niet waarom dit gedeeltelijk vermeldt, maar ik heb totnogtoe niets ontvangen, dus ik wacht eerst het teruggestorte bedrag af. - Op 27/07 stuur ik per e-mail dat ik nog steeds geen terugbetaling heb ontvangen. Geen antwoord. - Op 03/08 nog steeds geen terugbetaling, dus opnieuw een e-mail gestuurd met een finale waarschuwing. Ik heb geëist om het geld onmiddellijk te storten, zoniet zal ik genoodzaakt zijn stappen te ondernemen. - Op 07/08 geen terugstorting, dus ik heb daarop klacht ingediend via testaankoop. Gelieve het bedrag onmiddellijk en volledig terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten