Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen reactie na klacht
Beste, ik bestelde bij air up een air up fles (speciale drinkfles waarbij je smaak in water proeft dmv geur). Op hun website staat vermeld dat er bruiswater in deze fles mag, dus na 3 dagen gebruik wou ik dit eens proberen. Een uur na het toevoegen van bruiswater staat de bodem van mijn fles ineens bol waardoor ik deze niet meer op tafel kan plaatsen. Ik heb reeds verschillende mails met de klantendienst gestuurd. In eerste instantie kreeg ik nog antwoord en kwam het bedrijf met het voorstel om de fles om te wisselen maar nu was de juiste kleur niet meer op voorraad, hierop gaf ik aan dat ik wou kiezen voor een andere kleur. Na meerdere mails te sturen heb ik nog steeds geen antwoord of nieuwe fles ontvangen van het bedrijf. Ik bestelde de fles op 3 juli en stuurde mijn eerste mail op 11 juli. Sinds 13 juli blijft het stil en krijg ik geen reactie meer. Ik heb hen ondertussen al 6x gemaild in de hoop een reactie te ontvangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten