Terug

Geen reactie na klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Air up

03/08/2022

Beste, ik bestelde bij air up een air up fles (speciale drinkfles waarbij je smaak in water proeft dmv geur). Op hun website staat vermeld dat er bruiswater in deze fles mag, dus na 3 dagen gebruik wou ik dit eens proberen. Een uur na het toevoegen van bruiswater staat de bodem van mijn fles ineens bol waardoor ik deze niet meer op tafel kan plaatsen. Ik heb reeds verschillende mails met de klantendienst gestuurd. In eerste instantie kreeg ik nog antwoord en kwam het bedrijf met het voorstel om de fles om te wisselen maar nu was de juiste kleur niet meer op voorraad, hierop gaf ik aan dat ik wou kiezen voor een andere kleur. Na meerdere mails te sturen heb ik nog steeds geen antwoord of nieuwe fles ontvangen van het bedrijf. Ik bestelde de fles op 3 juli en stuurde mijn eerste mail op 11 juli. Sinds 13 juli blijft het stil en krijg ik geen reactie meer. Ik heb hen ondertussen al 6x gemaild in de hoop een reactie te ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform