Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Beste, op 06 juni 2021 ontvingen wij de afrekening voor het jaar 2020 betreffende perceel 54 op camping Polderpark1. Uit de afrekening is gebleken dat er een te goed saldo is in ons voordeel ten bedrage van 117.58 euro (zie bijlage). Dit te goed zou volgens de syndicus Agem verrekend worden bij de volgende afrekening, echter gezien wij het perceel 54 verkocht hebben kan er voor ons als ex-eigenaar geen volgende opvraging/afrekening meer volgen. Bijgevolg stuurden wij op 07 juni een mail naar syndicus Agem met de vraag voor het teveel betaalde bedrag terug te storten naar onze rekening. Wij kregen geen enkele reactie en stuurden op 14 juni een herinnering naar de Syndicus Agem (syndicus@agem.be)en naar het bestuur die de mede-eigenaars (rvm.polderpark@gmail.com) vertegenwoordigd. Opnieuw volgt er geen enkele reactie, noch van de Syndicus, noch van de RVME. Wij dringen opnieuw aan om het teveel betaalde bedrag terug te storten naar het door ons via de mails gecommuniceerde rekeningnummer
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten