Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Agem

28/07/2021

Beste, op 06 juni 2021 ontvingen wij de afrekening voor het jaar 2020 betreffende perceel 54 op camping Polderpark1. Uit de afrekening is gebleken dat er een te goed saldo is in ons voordeel ten bedrage van 117.58 euro (zie bijlage). Dit te goed zou volgens de syndicus Agem verrekend worden bij de volgende afrekening, echter gezien wij het perceel 54 verkocht hebben kan er voor ons als ex-eigenaar geen volgende opvraging/afrekening meer volgen. Bijgevolg stuurden wij op 07 juni een mail naar syndicus Agem met de vraag voor het teveel betaalde bedrag terug te storten naar onze rekening. Wij kregen geen enkele reactie en stuurden op 14 juni een herinnering naar de Syndicus Agem (syndicus@agem.be)en naar het bestuur die de mede-eigenaars (rvm.polderpark@gmail.com) vertegenwoordigd. Opnieuw volgt er geen enkele reactie, noch van de Syndicus, noch van de RVME. Wij dringen opnieuw aan om het teveel betaalde bedrag terug te storten naar het door ons via de mails gecommuniceerde rekeningnummer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform