Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

A. D.
12/09/2023

Levering niet gehouden aan hun tijdslot

Beste,Ik bestelde op 25/08/2023 een tv meubel bij maison du monde.Dit meubel zou vandaag geleverd worden door Agediss, hun leverfirma tussen 13u30 en 15u30.Ik kreeg een e mail om 12u30 dat ze onderweg waren met de spullen, om 13u10 waren ze aanwezig.Ik contacteerde om 12u40 direct de firma Agediss om te zeggen dat ik aanwezig ging zijn om 13u33 aan mijn pand (kon ik zien op Waze).De firma Agediss bevestige dat ze contact zouden opnemen met Driver genaamd “Alba AlbaVl20” om dit te zeggen.Ik kom zoals gepland om 13u33 toe aan mijn woning, niemand te bespeuren.Om 13u45 neem ik terug contact op met de firma Agediss om te vragen of ze toch zeker terugkomen.De vrouw aan telefoon bevestigde zeer duidelijk dat hij er over 20 min zal zijn.De tijd loopt naar 14u45. Ik bel terug naar de firma Agediss om te vragen waar ze zitten waar ik als antwoord kreeg: “Mevrouw de driver is er geweest om 13u31, hij heeft ons een foto ingestuurd van uw deur”. Waarom ik antwoord gaf, dat weet ik, ik heb u verwittigd dat ik aanwezig zou zijn omstreeks 13u33.Ja u moet een andere dag kiezen voor levering….Ze gooit telefoon neer.Ik begrijp dit niet. Ik ben alleenstaande, ik moet hiervoor een hele dag vrijnemen, waarbij ik 1 dag op voorhand het tijdslot ken.En waarbij de firma geen begrip toont als ik op voorhand 30 min aan hun verwittig dat ik aanwezig zal zijn om 13u33. Het probleem zal geweest zijn dat de leverancier hier al veel te vroeg was, niet binnen zijn tijdslot, waardoor hij besloot om 13u31 te vertrekken. Het tijdslot duurt 2 uur. Ik had contact met de firma, die me meermaals de bevestiging gaf dat hij 1. De info had doorgegeven aan de driver en 2. De driver terug ging komen.Ik vind dit uitermate onrespectvol gedrag en geen rekening gehouden met de ontvangen.Bij andere firma’s neemt de driver zelf contact op met de ontvanger, waarin je kan communiceren.Ik vroeg dan of ik mijn pakket ergens anders kon ophalen, maar dit blijkt niet mogelijk.Een dag verlof voor niks genomen blijkbaar.Jammer van het respect voor de ontvangers en een groot gebrek aan communicatie als het gaat over een verschil van 2 minuten.Bedankt!

Afgesloten
D. V.
23/12/2021

bestelling niet ontvangen

Zetel besteld op 13/09/2021Tot op heden nog niet ontvangen.Zowel MADE.COM, als de leverancier Agediss, kan ons niet vertellen wat er juist aan de hand is en wanneer wij onze bestelling gaan ontvangen.door drukte zijn er veel vertragingenWanneer wij zelf bellen naar Agediss (en iemand aan de lijn krijgen, na tientallen pogingen waarbij de lijn steeds wordt verbroken), kunnen we een levering voor de volgende dag inplannen, die dan uiteraard niet gebeurd. Bij een andere medewerker krijgen we te horen dat niet alle pakketten bij hun aanwezig zijn. Die zou deze volgens MADE.COM hebben ontvangen op 18/11/2021.MADE.COM heeft in al deze tijd als enige hulp/antwoord 'door drukte zijn er vertragingen' OF 'wij nemen contact op via e-mail wanneer wij een terugkoppeling hebben ontvangen'Nog geen mail gehad, MADE.COM kan dus zelf niet uitzoeken wat er precies aan de hand is met onze bestelling.Wij willen graag weten waar onze bestelling - volledige bestelling, bestaande uit 3 pakketten is.Zowel MADE.COM als hun leverancier Agediss, kunnen hier niet op antwoorden

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform