Zetel besteld op 13/09/2021Tot op heden nog niet ontvangen.Zowel MADE.COM, als de leverancier Agediss, kan ons niet vertellen wat er juist aan de hand is en wanneer wij onze bestelling gaan ontvangen.door drukte zijn er veel vertragingenWanneer wij zelf bellen naar Agediss (en iemand aan de lijn krijgen, na tientallen pogingen waarbij de lijn steeds wordt verbroken), kunnen we een levering voor de volgende dag inplannen, die dan uiteraard niet gebeurd. Bij een andere medewerker krijgen we te horen dat niet alle pakketten bij hun aanwezig zijn. Die zou deze volgens MADE.COM hebben ontvangen op 18/11/2021.MADE.COM heeft in al deze tijd als enige hulp/antwoord 'door drukte zijn er vertragingen' OF 'wij nemen contact op via e-mail wanneer wij een terugkoppeling hebben ontvangen'Nog geen mail gehad, MADE.COM kan dus zelf niet uitzoeken wat er precies aan de hand is met onze bestelling.Wij willen graag weten waar onze bestelling - volledige bestelling, bestaande uit 3 pakketten is.Zowel MADE.COM als hun leverancier Agediss, kunnen hier niet op antwoorden