Meest recente klachten

M. A.
9/02/2024

Riverty valt me lastig en bedreigt me

Beste, ik heb een bestelling gedaan bij Smartphonehoesjes.nl en Riverty gekozen als betaling omdat ik problemen had met mijn mobiel bankieren. De problemen waren niet verholpen op de vervaldatum van mijn betaling dus ik kon alleen betalen via een bankoverschrijving. Ik belde Riverty om dit te vertellen en vroeg hen om mij de gegevens voor de bankoverschrijving te sturen, maar het was onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Na een vreselijk lange wachttijd van meer dan 30 minuten die me veel mobiele telefoonkosten kostte, verbraken ze gewoon de verbinding met een algemeen robotantwoord. Dit gebeurde 3 keer! Ik heb ook geprobeerd Riverty aan te schrijven om mijn probleem uit te leggen, maar ze boden me geen antwoord, laat staan ondersteuning. Uiteindelijk kwam ik er zelf achter hoe ik via een bankoverschrijving mijn bestelling kon betalen, maar tegen die tijd begon Riverty me lastig te vallen met boetes van 20€ herinneringskosten en nu dreigen ze me zelfs met een incassoprocedure.Riverty valt me lastig en bedreigt me, ze zijn onbeschoft en afschuwelijk.In de tijd dat ik problemen had met mobiel bankieren heb ik ook een aankoop gedaan via Klarna, dus ik heb een vergelijking. In dezelfde situatie heeft Klarna mij uitstekende ondersteuning en een vriendelijke afhandeling geboden en mijn betaalperiode verlengd met 1 maand gratis. De discrepantie met de walgelijke pesterijen van Riverty is frappant.

Afgesloten
V. P.
12/07/2021

Problemen terug betaling

Beste,Na 4 keer contact gehad te hebben met jullie en 4 keer het zelfde te horen krijgen + 5 mails dat ik moest sturen van jullie kreeg ik maar geen reactie op mijn terug betaling.Jullie beweerden echter deze betaling NIET dubbel te hebben ontvangen terwijl de bewijzen tegen spreken en zelf 4/5 de betaling is verwerkt geweest maar 3 keer geweigerd geweest door mijn bank zelf.Ik moest jullie betaling bewijzen bezorgen de hebben jullie gehad.Ik krijg dan aan de telefoon te horen dat jullie een groot bedrijf zijn maar echter niet kunnen achter halen waar mijn dubbele betaling naar toe is ?! Dit gaat om het bedrag 50.80 die nog steeds ( volgend jullie binnen de 3 werkdagen terug betaald moest zijn) niet bij mij terecht is gekomen. Kan dit alstublieft in orde gemaakt worden zo snel mogelijk?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform