Beste, ik heb een bestelling gedaan bij Smartphonehoesjes.nl en Riverty gekozen als betaling omdat ik problemen had met mijn mobiel bankieren. De problemen waren niet verholpen op de vervaldatum van mijn betaling dus ik kon alleen betalen via een bankoverschrijving. Ik belde Riverty om dit te vertellen en vroeg hen om mij de gegevens voor de bankoverschrijving te sturen, maar het was onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Na een vreselijk lange wachttijd van meer dan 30 minuten die me veel mobiele telefoonkosten kostte, verbraken ze gewoon de verbinding met een algemeen robotantwoord. Dit gebeurde 3 keer! Ik heb ook geprobeerd Riverty aan te schrijven om mijn probleem uit te leggen, maar ze boden me geen antwoord, laat staan ondersteuning. Uiteindelijk kwam ik er zelf achter hoe ik via een bankoverschrijving mijn bestelling kon betalen, maar tegen die tijd begon Riverty me lastig te vallen met boetes van 20€ herinneringskosten en nu dreigen ze me zelfs met een incassoprocedure.Riverty valt me lastig en bedreigt me, ze zijn onbeschoft en afschuwelijk.In de tijd dat ik problemen had met mobiel bankieren heb ik ook een aankoop gedaan via Klarna, dus ik heb een vergelijking. In dezelfde situatie heeft Klarna mij uitstekende ondersteuning en een vriendelijke afhandeling geboden en mijn betaalperiode verlengd met 1 maand gratis. De discrepantie met de walgelijke pesterijen van Riverty is frappant.