Terug

Problemen terug betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. P.

Naar: Afterpay

12/07/2021

Beste,Na 4 keer contact gehad te hebben met jullie en 4 keer het zelfde te horen krijgen + 5 mails dat ik moest sturen van jullie kreeg ik maar geen reactie op mijn terug betaling.Jullie beweerden echter deze betaling NIET dubbel te hebben ontvangen terwijl de bewijzen tegen spreken en zelf 4/5 de betaling is verwerkt geweest maar 3 keer geweigerd geweest door mijn bank zelf.Ik moest jullie betaling bewijzen bezorgen de hebben jullie gehad.Ik krijg dan aan de telefoon te horen dat jullie een groot bedrijf zijn maar echter niet kunnen achter halen waar mijn dubbele betaling naar toe is ?! Dit gaat om het bedrag 50.80 die nog steeds ( volgend jullie binnen de 3 werkdagen terug betaald moest zijn) niet bij mij terecht is gekomen. Kan dit alstublieft in orde gemaakt worden zo snel mogelijk?

Berichten (3)

Afterpay

Naar: V. P.

12/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

V. P.

Naar: Afterpay

12/07/2021

Beste,Dit antwoord kreeg ik ook deze morgen met de vermelding er bij’ als het dubbele bedrag gevonden wordt’. Ik snap niet voor ‘zoon groot bedrijf’ dat dit niet te vinden is dit is al bezig sinds begin juli en iedere keer het zelfde antwoord of een korter antwoord als je in tegenspraak gaat. Ik handel dit zo af omdat ik geen antwoord krijg op mijn mails. De persoon deze morgen had deze toevallig terug gevonden ongeopend. Ik hoop dit snel afgehandeld te hebben en mijn verloren geld terug te ontvangen.Vriendelijke groet

V. P.

Naar: Afterpay

27/07/2021

Geachte,Dit spelletje is nu al een maand bezig ik krijg de hele tijd het antwoord dat ik geduld moet hebben maar mijn geduld geraakt wel stilletjes op. Ik zou heel graag mijn geld terug hebben zo niet zal ik verdere stappen ondernemen via test aankoop jullie negeren de mails en oproepen worden afgeblokt met het antwoord’ eventjes geduld wij zijn een groot bedrijf’. Klinkt als bullshit in mijn oren. Ik heeft jullie nog tijd tot eind deze maand. Als ik geen reactie krijg gaan mijn stappen verder.Dank u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform