Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
veel fouten in de rekening
Beste,Al jaren erger ik me aan de fouten in de rekeningen!Ik heb dit al meermaals doorgegeven en het enige wat ik dan nog extra nodig heb is tijd en energie om mijn geld terug te krijgen!Dikwijls heb ik de tijd niet om daar dan nog eens tijd in te steken! Alles gaat zeer stroef! Dus ik betaal steeds te veel!Ik heb er genoeg van! Ik vind dit diefstal! Deze week heb ik 12 euro te veel betaald bij 2 bezoeken! En er is nooit een compensatie! Bedrogen klant, Inge
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten