Terug

veel fouten in de rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: AD DElhaize Schelle

21/05/2020

Beste,Al jaren erger ik me aan de fouten in de rekeningen!Ik heb dit al meermaals doorgegeven en het enige wat ik dan nog extra nodig heb is tijd en energie om mijn geld terug te krijgen!Dikwijls heb ik de tijd niet om daar dan nog eens tijd in te steken! Alles gaat zeer stroef! Dus ik betaal steeds te veel!Ik heb er genoeg van! Ik vind dit diefstal! Deze week heb ik 12 euro te veel betaald bij 2 bezoeken! En er is nooit een compensatie! Bedrogen klant, Inge


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform