Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Wel betaald maar GEEN LEVERING en GEEN GEHOOR
Op 12/11 een product besteld EN BETAALD en het product werd dezelfde dag door hen aangemeld voor levering bij Bpost, echter staat het vandaag 17/11 nog steeds slechts "aangemeld" wat wil zeggen dat ze het product NA VIJF DAGEN nog steeds niet bij de post hebben afgeleverd voor levering. Vandaag meerdere emails naar hun "info" email gestuurd (zoals vermeld op hun website) maar NATUURLIJK geen enkele reactie, en ook via Whatsapp krijg ik GEEN GEHOOR, enkel een ROBOT ANTWOORD en daarna helemaal NIETS meer. Valse beloften en NUL service na verkoop, en totnogtoe GEEN LEVERING. Wel het geld in hun zakken steken en daarna halen ze hun neus voor je op en doen ze blijkbaar gewoon "niets".
Niet levering van een besteld product door 2dekansje.com Nederland
Beste, Ik vraag om je advies voor de niet levering van een op 3 nov. 2025 bestelde inspectiecamera door deze Nederlandse organisatie. Vooreerst: hoe kan ik gegarandeerd aan mijn geld terug komen? Verder: bij welke Overheids organisatie en consumenten-organisatie kan ik klacht neerleggen over de praktijk van deze Firma "NEW RETURNS BV - 2DEKANSJE.COM" Schoterhoek 33 2441 LC Nieuwveen Nederland Btw-nr.: NL859020332B01
Betalingsherinnering van riverty daar u nog geen melding van annulatie aan hun hebt doorgegeven
Factuurnr 8166975932 dat 21/03 bedrag 86,39 retourref RE 2025-43022 op 7/04 gemarkeerd als opgelost en volgende factuur ontvangen livered wrong produkt -86,39 totaal te betalen 0,00€ doch tot op heden 16/05werd Riverty nog niet door u op de hoogte gebracht en stuurt het incassobureau steeds betaalherinneringen voor iets dat ik niet in mijn bezit heb . Als ik u opbel telkens dezelfde plaat wegens te druk lange wachttijden en boem afgesloten
Leveringsprobleem
Bestelling geplaatst op 1/5/2025. Sindsdien geen verdere informatie over mijn bestelling, bij contact via mail, vertellen ze me steeds hetzelfde dat de levertermijn 3-5 werkdagen is. Ik heb op heden nog steeds geen bevestiging verkregen van verzending of dergelijke informatie over mijn pakket ontbreekt. Ik heb besloten te betalen met de dienst KLARNA omdat ik andere klachten las over deze website. Nu hadden ze een interessante aanbieding ter beschikking en heb ik het toch gewaagd. Betaling is bij deze via Klarna dus hierdoor ben ik extra beschermd en kan ik op 11/5 daar ook een claim indienen, aangezien ik moet betalen binnen de 30 dagen zal ik dit dan ook doen, ik voel me wel in het zak gezet 👍🏻
Lage kwaliteit (namaak) product
Beste, Op 2/10/2024 kocht ik op uw website, 2dekansje.com, boxershorts van het merk Ten Cate onder factuurnummer ORS526550 (zie bijlage). De boxershorts gaan na 2x wassen al kapot met zichtbare gaten tot gevolg. Foto's in bijlage. Mijn sterke vermoeden is dat het hier gaat om een namaak product. Mijn ervaring met dit merk is zéér goed en hun producten zijn van onfeilbare kwaliteit. Als het niet om namaak gaat dan gaat het wellicht om een productiefout. Ik heb al uitgebreid contact gehad met de klantendienst van 2dekansje en bovenstaande duidelijk gecommuniceerd. Ik kreeg meermaals als antwoord dat de producten voorbij hun retourtermijn zijn én dat er geen garantie is op boxershorts. Als het gaat om namaak of zelfs om een productiefout dan is de redelijke termijn hiervan niet verstreken. Bovendien geldt er een wettelijke garantie van 2 jaar (1 jaar in het geval van 2dehands producten indien aangegeven in de voorwaarden). Zie deze link voor meer informatie: https://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/garantie/wet-op-de-garantie. Hoe dan ook is het niet correct van 2dekansje om te schuilen achter het excuus van buiten retour en geen garantie. Het kan niet de bedoeling zijn dat, eender welk product, binnen een paar maanden kapot is. Ik heb contact opgenomen met Ten Cate zelf om te achterhalen of het hier over namaak al dan niet een productiefout gaat. Tot noch toe geen uitsluitsel. Vervolgens heb ik een klacht neergelegd bij de Economische Inspectie en bij deze ook via test-aankoop. Ik verwacht van 2dekansje een volledige terugbetaling van €38,95 op mijn rekeningnummer BE61 0637 6187 5017 Met vriendelijke groeten Wim Boeren
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
