Meest recente klachten

T. G.
28/07/2023

Terugbetaling na niet leveren goederen

In 2019 bestelde ik via crowdfunding een triple monitor scherm voor mijn laptop. Dit ging wel even duren want ontwikkeling en productie moest nog opgestart worden. Anderhalf jaar later kreeg ik bericht dat het allemaal in orde en klaar was om te verzenden. Zonder mijzelf vragen te stellen vervolledigde ik de betaling om mijn order te ontvangen.Vanaf dan begonnen de loze beloftes, mails met excuses (productie problemen, leveringsproblemen, Corona, enz.) Telkens de belofte dat ze binnen de 2 maand effectief konden verzenden. Intussen is de naam al meerdere keren gewijzigd. Eerst “the slide”, daarna “le slide”, “slidenjoy”, portabl monitor. Dit allemaal via de firma 120 Pixels sprl. Nadat mijn geduld op was, kon ik een terugbetaling aanvragen via een formulier met als reden dat ik de goederen nooit ontvangen heb. Eindelijk een lichtpuntje. Totdat we weer bijna een maand verder zijn en ze met nieuwe excuses en vertraging bij de terugbetaling. Intussen al verschillende instanties ingelicht over het feit dat dit bedrijf blijft verkopen ondanks de vele klachten en nog steeds met de belofte dat alles op voorraad is en ze snel kunnen verzenden.

Afgesloten
E. V.
30/08/2022

Beschadiging bij herstelling gsm

Beste, ik bracht op 15/07/2022 mijn gsm ( Iphone 12 Pro Max) binnen bij 112 Phone te Dendermonde voor herstelling van de achterkant van de telefoon. Deze werd dezelfde dag nog hersteld. Op maandag 18/07/2022 heb ik ondervonden dat er een beschading of vervuiling is gebeurd in de camera lens, deze was niet onderdeel van de herstelling. Die zelfde dag heb ik contact opgenomen met een werknemer van de zaak met anwoord dat de telefoon moest binnendoen op de zaak en dat ze er eens gingen naar zien. Vervolgens ben ik naar de zaak geweest voor verdere hulp. Ze vertelden me dat ik de gsm had laten vallen en dat zij dit niet gedaan hadden omdat ik pas even later ben binnen geweest. Mijn antwoord hierop was dat ik direct een bericht heb gestuurd waarin ik mijn probleem had duidelijk gemaakt. Hierna kreeg ik het antwoord dat ik een mail moest sturen en ik zou na 2 dagen zeker een antwoord moeten hebben voor verdere hulp. We zijn 2 dagen verder en nog steeds geen antwoord. 2 dagen later bezoek ik de zaak terug met de vermelding dat ik geen antwoord heb gekregen op de mail en dat ik dus duidelijk nog steeds verholpen moet worden. Hierop krijg ik het antwoord dat de baas niet aanwezig is en dat ik mijn nummer moest achterlaten en dat ze me zeker gingen contacteren. Ook dit heb ik gedaan en nog steeds geen telefoon of mail binnen gehad met meer info of een mogelijke oplossing voor de cameralens in orde te brengen. Met het inleveren van de telefoon, zou normaal gezien elke functie (netwerk, wifi, camera, geluid, etc...) getest moeten worden en worden aangeduid op het formulier dat is meegegeven voor herstel.Ze doen geen moeite om mij te helpen en verwachten dat dit probleem met de tijd zal weg gaan, ondertussen zit ik nog steeds met een niet optimaal werkende cameralens, dit door een fout die het bedrijf heeft gemaakt. Hopelijk wordt dit probleem snel aangekaart en kan ik snel verholpen worden.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform