Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Uitbetalingsprobleem
Beste, Wij hebben 2 verzekeringskwesties voor het herstellen van onze smartphone die goedgekeurd zijn reeds maar dan 1 jaar maar nog altijd niet uitbetaald.
verwarrende kilomtersverzekering
Beste, Na het doorgeven van mijn kilometerstand heb ik op 27.03 een factuur gekregen van Belfius met de vermelding "je premie in detail" (niet onbelangrijke vermelding)voor een bedrag van €293,95. Deze factuur werd netjes betaald op 08.04. Alles in orde dacht ik, nee dus! Op 22.05 krijg ik een eerste aanmaning om €17,83 te betalen. Ik weet niet waarover dit gaat. Ik bel naar Belfius om uitleg te vragen maar dat lukt niet (lange wachttijden, ik wordt doorgeschakeld naar een andere collega die het ook niet weet en me on-hold zet waarna de verbinding wordt verbroken, klantendienst noemt Belfius dat...!) Ik stuur dan maar een mail en krijg op 02.06 als antwoord een tweede aanmaningsbrief voor het betalen van hetzelfde bedrag en een bedreiging dat, bij niet betalen, mijn contract niet zou worden verlengd. Ik heb dit bedrag dan maar betaald om dit te vermijden. Het zou hier gaan om extra gereden kilometers maar ik snap dit niet. Als dat echter zo zou zijn stel ik mij de vraag waarom dit niet werd ingecalculeerd in de oorspronkelijke premie van €293,95! Waarom het niet simpel houden! Ik vraag dus de terugbetaling van €17,83! Met vriendelijke groeten, C.Maes
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten