Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
J. V.
23/03/2025

Betalings- en leveringsprobleem

Beste, ik heb gisteren een bestelling gedaan op jullie site. Heb een tuinset gekocht en kersenpitkussen. De betaling van 130 euro heb ik ook direct in orde gemaakt. Intussen heb ik ontdekt dat jullie site niet bestaande is en ik dus ook mijn goederen niet zal ontvangen. Graag wil ik van jullie mijn geld terug want anders zet ik verdere juridische stappen. Met vriendelijke groet

Afgesloten
A. D.
24/07/2024

niet toegepaste korting

Geachte mevrouw/heer, Op 14/06/2024,Heb ik een aantal aankopen gedaan bij CASA omdat er grote kortingen waren zoals vermeld op de foto Ik stel echter vast dat de korting niet werd toegepast, de verkoopster zei me dat die kortingen niet op alle artikels geldig was Dit heeft geleid dat ik een mail stuurde naar de klantendienst. Ze hebben geantwoord en een foto bijgevoegd, die naar mijn mening niet klopt. De affiches hangen anders dan op de foto die ik zelf genomen heb Daarom verzoek ik u indien u tot dezelfde conclusie komt om Casa hierover aan te spreken en me het verschil terug te storten Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, De Keyser Ariane Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten
S. H.
15/06/2024

Korting mits verdoken prijsverhoging

Beste Ik kocht vandaag drie setjes van ecoserve in Casa Mechelen. Bekertjes, kommetjes en bordjes. Dit volgens de actie 3+1 gratis. Een bekertje kostte 2,25 euro, een kom 2,95 en een bord 4,50. Mooie deal dacht ik, een besparing van 9,70 euro. Tot ik thuis kwam en zag dat de half doorstreepte en afgekrabte prijzen op het servies zelf anders waren. Het was duidelijk dat de prijzen eerst zijn aangepast en verhoogd om de 3+1 gratis deal vervolgens te compenseren. De bekertjes kostten oorspronkelijk immers 1,95 euro, de kommetjes 2,50 en de bordjes zelfs maar 3,50 euro. Zonder de 3+1 actie had ik aan deze prijzen het servies gekocht aan 31,80 euro. Ik heb nu 29,10 euro betaald. 3+1 gratis blijkt dus maar een korting van 2,7 euro... Ik reageer niet snel op dit soort zaken, maar de mate van lef om een consument zo te bedriegen vind ik echt niet door de beugel kunnen. Over heel de winkel waren de prijzen op de artikels zelf afgestreept en werden nieuwe bordjes toegevoegd met beloofde kortingen en 3+1 gratis acties. Met andere woorden, van elk artikel werd eerst de prijs verhoogd om vervolgens in korting te zetten. Dit zijn wanpraktijken, nog eens op zeer amateuristische wijze uitgevoerd. Hartelijke groet Sarah

Afgesloten
A. C.
2/02/2024

Problemen met retour

Beste, Ik bestelde badmatten op 21/12/23 badmatten.Ik heb deze retour gestuurd op 29/12/23 en deze zijn toegekomen op 02/01/24. Ik heb meerdere mails gestuurd maar heb geen enkele reactie noch een terugbetaling gekregen.

Opgelost
N. R.
22/05/2021

Problemen met terugbetaling

Ik heb een lampkap gekocht bij casa maar die past niet op mijn standaard dus heb ik hem de volgende dag terug gebracht maar de kasierster wil mij mijn geld niet terug geven enkel een tegoed bon ,dit klopt volgens mij niet met de wet art.32,34sec. 1 en art.37 van de wet inzake consumtierechten .Mijn man cofronteerde de vrouw hiermee maar zij zei op het ticket staat dat wij geen geld mogen terug geven enkel als wij dat bij de aankoop op het casaticket Schrijven maar dit had mij niemand gezegt als ik mijn aankoop deed en ik had er bij gezegt geef mij een ticket moest het niet passen dat ik het kan terugbrengen en niemand had mij iets hierover gezegt ,mevr. Zei het staat onderaan aan het ticket maar dan heb ik toch al mijn aankoop gedaan dus is dit wel bedrog en niet in regel met de wet .

Afgesloten
L. P.
18/05/2020

Niet levering betaald product

Beste, ik bestelde 15/04 een hangparasol van 99€ op de casa webshop. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. (18/05/2020) 26/04 stuurde ik een e-mail naar de klantendienst omdat ik nog steeds geen bevestiging van mijn verwerking had ontvangen. Daarop kreeg ik antwoord dat er vertraging was. 06/05/2020 stuurde ik een nieuwe e-mail voor een update ik had nog steeds niets ontvangen. hier heb ik geen antwoord op gekregen. 12/05 heb ik een officiële aanmaning van niet levering verzonden , ook geen antwoord. 16/05 heb ik via social media ( Facebook) een bericht gestuurd in de hoop op een reactie , ik zie dat casa mijn bericht gelezen heeft , nogmaals geen antwoord. Ik probeer het nu ook via deze weg , indien ik 20/05 geen reactie krijg zal ik gerechtelijke stappen ondernemen .

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform