Terug

Niet levering betaald product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. P.

Naar: Casa

18/05/2020

Beste, ik bestelde 15/04 een hangparasol van 99€ op de casa webshop. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. (18/05/2020) 26/04 stuurde ik een e-mail naar de klantendienst omdat ik nog steeds geen bevestiging van mijn verwerking had ontvangen. Daarop kreeg ik antwoord dat er vertraging was. 06/05/2020 stuurde ik een nieuwe e-mail voor een update ik had nog steeds niets ontvangen. hier heb ik geen antwoord op gekregen. 12/05 heb ik een officiële aanmaning van niet levering verzonden , ook geen antwoord. 16/05 heb ik via social media ( Facebook) een bericht gestuurd in de hoop op een reactie , ik zie dat casa mijn bericht gelezen heeft , nogmaals geen antwoord. Ik probeer het nu ook via deze weg , indien ik 20/05 geen reactie krijg zal ik gerechtelijke stappen ondernemen .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform