Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Niet ontvangen online bestelling
Beste , ik heb een nachtkaste aangekocht (online besteld en betaald) bij Casa eind vorig jaar en nog niets ontvangen. Casa is intussen failliet en heb hier niets meer van vernomen. Kan ik mijn geld terug krijgen? Alvast bedankt. Mvg, Annelies Vandeputte
Betalings- en leveringsprobleem
Beste, ik heb gisteren een bestelling gedaan op jullie site. Heb een tuinset gekocht en kersenpitkussen. De betaling van 130 euro heb ik ook direct in orde gemaakt. Intussen heb ik ontdekt dat jullie site niet bestaande is en ik dus ook mijn goederen niet zal ontvangen. Graag wil ik van jullie mijn geld terug want anders zet ik verdere juridische stappen. Met vriendelijke groet
niet toegepaste korting
Geachte mevrouw/heer, Op 14/06/2024,Heb ik een aantal aankopen gedaan bij CASA omdat er grote kortingen waren zoals vermeld op de foto Ik stel echter vast dat de korting niet werd toegepast, de verkoopster zei me dat die kortingen niet op alle artikels geldig was Dit heeft geleid dat ik een mail stuurde naar de klantendienst. Ze hebben geantwoord en een foto bijgevoegd, die naar mijn mening niet klopt. De affiches hangen anders dan op de foto die ik zelf genomen heb Daarom verzoek ik u indien u tot dezelfde conclusie komt om Casa hierover aan te spreken en me het verschil terug te storten Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, De Keyser Ariane Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Korting mits verdoken prijsverhoging
Beste Ik kocht vandaag drie setjes van ecoserve in Casa Mechelen. Bekertjes, kommetjes en bordjes. Dit volgens de actie 3+1 gratis. Een bekertje kostte 2,25 euro, een kom 2,95 en een bord 4,50. Mooie deal dacht ik, een besparing van 9,70 euro. Tot ik thuis kwam en zag dat de half doorstreepte en afgekrabte prijzen op het servies zelf anders waren. Het was duidelijk dat de prijzen eerst zijn aangepast en verhoogd om de 3+1 gratis deal vervolgens te compenseren. De bekertjes kostten oorspronkelijk immers 1,95 euro, de kommetjes 2,50 en de bordjes zelfs maar 3,50 euro. Zonder de 3+1 actie had ik aan deze prijzen het servies gekocht aan 31,80 euro. Ik heb nu 29,10 euro betaald. 3+1 gratis blijkt dus maar een korting van 2,7 euro... Ik reageer niet snel op dit soort zaken, maar de mate van lef om een consument zo te bedriegen vind ik echt niet door de beugel kunnen. Over heel de winkel waren de prijzen op de artikels zelf afgestreept en werden nieuwe bordjes toegevoegd met beloofde kortingen en 3+1 gratis acties. Met andere woorden, van elk artikel werd eerst de prijs verhoogd om vervolgens in korting te zetten. Dit zijn wanpraktijken, nog eens op zeer amateuristische wijze uitgevoerd. Hartelijke groet Sarah
Problemen met retour
Beste, Ik bestelde badmatten op 21/12/23 badmatten.Ik heb deze retour gestuurd op 29/12/23 en deze zijn toegekomen op 02/01/24. Ik heb meerdere mails gestuurd maar heb geen enkele reactie noch een terugbetaling gekregen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten