Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
V. H.
25/11/2025

oplichting ander contract dan wat er word verteld

Geachte mevrouw/heer, even een uitleg over het verhaal: 9/11/2024 kwam Deborah langs om woaw voor te stellen en uit te leggen, wat ze vertelde was als volgt: Wij investeren in jou het bakje is volledig gratis, we maken reclame voor jou en je komt op de lijst te staan bij ons in de app en zo kan iedereen je sneller vinden hiervan krijgt de klant 2 procent korting bij iedere transactie bij jou maar komen ze voor de eerst keer bij waow in contact en ze betalen erna in een andere winkel met een waow systeem dan krijg jij daar een procent. Opstart kosten 350 euro en 2 euro per dag als het bakje wordt gebruikt die dag. waarvan uiteindelijk 150ecxl btw opstart kosten geworden zijn. Ook kon ik het contract elk kwartaal opzeggen. Ik wilde er nog even overdenken en ik zag hier geen probleem in als er niet werd betaald met het bakje moest ik ook niet betalen dus had ik dan besloten die avond dat ik het zo doen en zo kwam Deborah de volgende dag terug langs. Ze heeft bakje klaar gemaakt voor gebruik, maar nog niet echt iets uitgelegd omdat ik pas 2/1/2025 startte als volledig zelfstandig en het bakje dan ook geactiveerd ging worden. Ik kreeg 2 dagen nadien allemaal facturen van bedragen dat ik niet wist dat ik ze moest betalen en stuurde ik een berichtje naar Deborah wat ik hiermee moest? Ze belde me op en melde me dat ik dit gewoon in mijn belastingen moest steken en niet moest betalen. Dit is wat waow investeert in jou. zo gezegd zo gedaan. Er hebben 2 mensen gebeld in tussen tijds van waow 1x of ik goed was gestart waarbij ik melde dat ik pas 2/1 begon en ze gingen dit zo in hun systeem zetten en erna iemand om het bakje te updaten waarbij ik nog eens heb moeten melden dat ik 2/1 pas begon met het bakje. 2/1 startte ik volledig in mijn zaak maar ik heb Deborah niet gezien om me het bakje uit te leggen. 7/1 betaalde er iemand met het bakje toen vroeg ik me af wanneer dat geld eigenlijk naar mijn rekening ging komen toen zag ik in de waow app dat elke dag min 2 euro was ook al gebruikte ik het bakje niet en dit ging al in min sinds november wat ook niet de bedoeling was, ik heb het 3x gemeld dat ik pas 2/1 begon. Er werd eigenlijk voor de rest niet betaald met het bakje en dacht ik, ik zet het stop dit is zonde van het geld en 13/1 heb ik een mailtje gestuurd om dit te stoppen. dan begon de misserie. Ik kreeg een telefoontje van waow iemand aan het hoofd van …. Hij vroeg of hij niks anders kon doen om bij hun te blijven, ik vertelde dat het bakje niet werd gebruikt. En ik het bakje zou moeten betalen en ik niks van reactie krijg buiten facturen en herinneringen. En ik ook vertelde dat ze Deborah mogen contacteren, dat ze dit helemaal anders verteld heeft en ik haar niet meer kan bereiken. Waarop hij mij melde dat Deborah daar niet meer werkte. Uiteindelijk vertelde hij me dat hij gaat kijken wat hij kan doen om het bakje terug te sturen en dat ze me nog gaan contacteren om te melden waar ik het naartoe mag sturen. En dat de factuur dan zal herbekeken worden. Ik had gemeld dat ik dan wel akkoord ga met de opzeg kosten ook al was dat niet de afspraak en dat zei hun bakje terugnamen. Maar helaas 29/1 kreeg ik weer een herinnering en geen reactie met zoals telefonisch afgesproken. Dan kreeg ik een aangetekende zending: Linda (mijn schoonmoeder) had meteen gebeld naar die advocaat om te vragen waarom dit x82 is gedaan en dat dit niet kan en ze vroeg me om mijn verhaal op mail te zetten en heb ik ook gedaan. En helaas tot op heden nog geen reactie gehad 18maart had ik gebeld om te horen of ze dit dan wel goed hadden gekregen en hij ging mij die week nog een mail terug sturen maar niks van gehoord. Ik heb ook een mail van Deborah ( de vertegenwoordigster) die haar verhaal nu ook durft te zeggen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

In behandeling
J. G.
5/01/2025

Opzeggen waow deals

Na 8 maanden als klant bij WAOW Deals kan ik absoluut niet anders dan mijn frustratie uiten over de ongehoorde problemen die ik heb ervaren. Sinds mei ben ik klant, maar de problemen stapelen zich op. Ten eerste werkt de Bancontact-terminal totaal niet naar behoren – klanten moeten keer op keer proberen te betalen, wat leidt tot enorme frustraties, zowel bij ons als bij de klanten. Daarnaast zijn er ernstige misleidingen. De vertegenwoordiger beloofde mondeling dat ik het contract op elk moment kosteloos zou kunnen opzeggen, maar nu blijkt dat ik meer dan € 8.000 moet betalen om er vanaf te komen. Dit is absoluut onaanvaardbaar! Ik ben bovendien 4 maanden in zwangerschapsverlof geweest, waarin ik geen verkoop mocht maken. Volgens de beloftes van WAOW Deals zouden er geen kosten worden aangerekend, maar ik ontvang nu facturen, inclusief een bedrag van € 2.000 voor de Bancontact-terminal, omdat ik niet genoeg verkocht heb. Dit is compleet onterecht en onacceptabel. De vertegenwoordiger die mij deze rooskleurige beloftes deed, is inmiddels niet meer bereikbaar. Het nummer blijkt niet meer in gebruik te zijn. En wanneer ik contact probeer op te nemen met WAOW Deals, krijg ik geen enkele reactie op mijn e-mails. Dit is pure misleiding en slechte klantenservice. Ik raad iedereen af om met dit bedrijf in zee te gaan!

Afgesloten
L. M.
12/11/2024

Oplossing met grenke lease

Korte beschrijving van uw probleem Van juni gestopt met de zaak De WAOwdeals terminal is al terug bij de leverancier Al van in het begin probeer ik de vertegenwoordiger te bereiken helaas een verkeerd telefoonnummer blijkbaar hoe leuk is dat Ik vraag nu een oplossing om van het contract af te geraken geen probleem mevrouw u kan 3000 eur storten op onze rekening en dan is u contract afgerond Dit bericht laat ik helaas staan tot ik een deftige oplossing krijg zowel van WAOwdeals of van grenke lease

Afgesloten
K. V.
6/04/2024

bankcontact kosten

Beste Waow Deals, Een paar maanden geleden is Bert Simons bij ons langs geweest met jullie nieuwe systeem voor kleine kmo’s en zelfstandigen in bijberoep.Voor zijn eerste 10 klanten in Beveren was er een actie dat je de leasing niet moest betalen. Enkel 30€ excl. btw aan WAOW. En drie maand gratis.Op 20/11/2024 is het geactiveerd en de eerst betaling zou gebeuren in februari. Van 11/11 tot 11/02 is drie maand, waarvan ik dus maar 2 maand gekregen heb.Nu moet ik 40.00€ excl. BTW betalen??+ Als extra nog eens hoge kosten aan Grenke lease.In totaal zijn volgende betalingen van mijn waow deals rekening gegaan.WAOW 20/03/2024 48.40 €WAOW 04/03/2024 48.40 €WAOW 20/01/2024 48.40 €WAOW 13/01/2024 48.40 €WAOW 21/11/2023 181.50€GRENKE LEASE 7/12/2024 52.34 €GRENKE LEASE 15/01/2024 4.77 €GRENKE LEASE 04/03/2024 44.00 €GRENKE LEASE 04/03/2024 120.81 €GRENKE LEASE 04/04/2024 120.81 €Dat was totaal niet afgesproken dat ik zoveel kosten zou moeten betalen. Dit verdien in niet op de maand, plus dat er elke maande nog minder inkomsten zijn omdat de klant nog eens 2%krijgt waar nog een deel nog naar jullie gaat.Als het zo zit mag je alles komen ophalen, en koop ik een bankcontact elders waar ik maandelijks niet zo'n hoge kosten moet betalen. Ik werk nu voor niks enkel om jullie facturen te betalen???Erg dat de afspraken nooit nagekomen worden. En bovenal als ik met jullie bel krijg ik als antwoord dat ik naar Grenke moet bellen? Jullie hebben dit toestel aangeboden en gepresenteerd het is dus jullie verantwoordelijkheid hiervoor.Hopelijk een snellen oplossing voor mijn probleem.Kristien Van Laere

Opgelost
K. V.
6/04/2024

bankcontact kosten

Beste Waow Deals,Een paar maanden geleden is Bert Simons bij ons langs geweest met jullie nieuwe systeem voor kleine kmo’s en zelfstandigen in bijberoep. Voor zijn eerste 10 klanten in Beveren was er een actie dat je de leasing niet moest betalen. Enkel 30€ excl. btw aan WAOW. En drie maand gratis. Op 20/11/2024 is het geactiveerd en de eerst betaling zou gebeuren in februari. Van 11/11 tot 11/02 is drie maand, waarvan ik dus maar 2 maand gekregen heb.Nu moet ik 40.00€ excl. BTW betalen??+ Als extra nog eens hoge kosten aan Grenke lease.In totaal zijn volgende betalingen van mijn waow deals rekening gegaan. WAOW 20/03/2024 48.40 €WAOW 04/03/2024 48.40 €WAOW 20/01/2024 48.40 €WAOW 13/01/2024 48.40 €WAOW 21/11/2023 181.50€GRENKE LEASE 7/12/2024 52.34 €GRENKE LEASE 15/01/2024 4.77 €GRENKE LEASE 04/03/2024 44.00 €GRENKE LEASE 04/03/2024 120.81 €GRENKE LEASE 04/04/2024 120.81 €Dat was totaal niet afgesproken dat ik zoveel kosten zou moeten betalen. Dit verdien in niet op de maand, plus dat er elke maande nog minder inkomsten zijn omdat de klant nog eens 2%krijgt waar nog een deel nog naar jullie gaat.Als het zo zit mag je alles komen ophalen, en koop ik een bankcontact elders waar ik maandelijks niet zo'n hoge kosten moet betalen. Ik werk nu voor niks enkel om jullie facturen te betalen???Erg dat de afspraken nooit nagekomen worden. En bovenal als ik met jullie bel krijg ik als antwoord dat ik naar Grenke moet bellen? Jullie hebben dit toestel aangeboden en gepresenteerd het is dus jullie verantwoordelijkheid hiervoor. Hopelijk een snellen oplossing voor mijn probleem.Kristien Van Laere

Afgesloten
T. K.
4/07/2023

Weigering verbreken contract ondanks slechte service

Mijn vriendin heeft 8 maanden geleden een contract afgesloten om gebruik te maken van de WAOW diensten. Echter laat zowel de kwaliteit van de dienstverlening, als de kwaliteit van de groene betaalterminal het niet toe om deze verder te blijven gebruiken.Meermaals heb ik gebeld om te melden dat er bedragen niet zichtbaar werden op de rekening. Dit werd dan nadien wel in orde gebracht maar dit probleem blijft zich voordoen.Soms zat er een vertraging van 3 dagen op, terwijl er werd beloofd dat deze transacties live zouden gebeuren.Maar nog belangrijker vind ik het probleem van de terminal. Deze blijft dagelijks vasthangen waardoor ik tijd verlies en mijn klanten moeten wachten. Tot grote frustraties toe, komt er geen verbetering in de software.Ik voel me als klant tekort gedaan.1 ding staat vast, ik wens niet langer gebruik te maken van uw diensten of producten. Ik ben dan ook gestopt met het gebruik hiervan.Nu moet ik iedere maand betalen voor een terminal die ik niet gebruik. Ik heb u hiervoor reeds gecontacteerd, maar u weigert om een oplossing te zoeken.En ik ben niet de enige die dit probleem ervaart. Behalve de fake recensies die op Google te vinden, dewelke duidelijk niet van echte gebruikers zijn, geeft iedereen de laagste score! Bij deze wil ik u aanmanen om toch een oplossing aan te bieden.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform