Terug

Opzeggen waow deals

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: WAOW DEALS

05/01/2025

Na 8 maanden als klant bij WAOW Deals kan ik absoluut niet anders dan mijn frustratie uiten over de ongehoorde problemen die ik heb ervaren. Sinds mei ben ik klant, maar de problemen stapelen zich op. Ten eerste werkt de Bancontact-terminal totaal niet naar behoren – klanten moeten keer op keer proberen te betalen, wat leidt tot enorme frustraties, zowel bij ons als bij de klanten. Daarnaast zijn er ernstige misleidingen. De vertegenwoordiger beloofde mondeling dat ik het contract op elk moment kosteloos zou kunnen opzeggen, maar nu blijkt dat ik meer dan € 8.000 moet betalen om er vanaf te komen. Dit is absoluut onaanvaardbaar! Ik ben bovendien 4 maanden in zwangerschapsverlof geweest, waarin ik geen verkoop mocht maken. Volgens de beloftes van WAOW Deals zouden er geen kosten worden aangerekend, maar ik ontvang nu facturen, inclusief een bedrag van € 2.000 voor de Bancontact-terminal, omdat ik niet genoeg verkocht heb. Dit is compleet onterecht en onacceptabel. De vertegenwoordiger die mij deze rooskleurige beloftes deed, is inmiddels niet meer bereikbaar. Het nummer blijkt niet meer in gebruik te zijn. En wanneer ik contact probeer op te nemen met WAOW Deals, krijg ik geen enkele reactie op mijn e-mails. Dit is pure misleiding en slechte klantenservice. Ik raad iedereen af om met dit bedrijf in zee te gaan!

Bemiddeling door Testaankoop 19 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform