Terug

Weigering verbreken contract ondanks slechte service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. K.

Naar: WAOW DEALS

04/07/2023

Mijn vriendin heeft 8 maanden geleden een contract afgesloten om gebruik te maken van de WAOW diensten. Echter laat zowel de kwaliteit van de dienstverlening, als de kwaliteit van de groene betaalterminal het niet toe om deze verder te blijven gebruiken.Meermaals heb ik gebeld om te melden dat er bedragen niet zichtbaar werden op de rekening. Dit werd dan nadien wel in orde gebracht maar dit probleem blijft zich voordoen.Soms zat er een vertraging van 3 dagen op, terwijl er werd beloofd dat deze transacties live zouden gebeuren.Maar nog belangrijker vind ik het probleem van de terminal. Deze blijft dagelijks vasthangen waardoor ik tijd verlies en mijn klanten moeten wachten. Tot grote frustraties toe, komt er geen verbetering in de software.Ik voel me als klant tekort gedaan.1 ding staat vast, ik wens niet langer gebruik te maken van uw diensten of producten. Ik ben dan ook gestopt met het gebruik hiervan.Nu moet ik iedere maand betalen voor een terminal die ik niet gebruik. Ik heb u hiervoor reeds gecontacteerd, maar u weigert om een oplossing te zoeken.En ik ben niet de enige die dit probleem ervaart. Behalve de fake recensies die op Google te vinden, dewelke duidelijk niet van echte gebruikers zijn, geeft iedereen de laagste score! Bij deze wil ik u aanmanen om toch een oplossing aan te bieden.

Berichten (10)

WAOW DEALS

Naar: T. K.

04/07/2023

Hallo!Je aanvraag is ontvangen en is door onze medewerkers in behandeling genomen.Als je aanvullende informatie wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Het Waow-teamSalut!Ton demande a été reçue et sera traitée par un de nos collaborateurs.Si tu souhaites ajouter des informations supplémentaires, veuille répondre à cet e-mail.Bien à toi,L’équipe WaowHi!Your request has been received and is being processed by our staff.If you have additional information to add, please reply to this e-mail.Kind regards,The Waow-team

T. K.

Naar: WAOW DEALS

23/07/2023

Beste,Het is ondertussen van 4 juli geleden dat u bovenstaande ontvangen heeft. Tot op heden heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Dit sluit jammer genoeg aan bij de service die we van uw bedrijf kennen. Mag ik u met aandrang vragen om actie te nemen?Met vriendelijke groet,Tom Kerryn en Frauke Olislagers

WAOW DEALS

Naar: T. K.

23/07/2023

Hallo!Je aanvraag is ontvangen en is door onze medewerkers in behandeling genomen.Als je aanvullende informatie wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Het Waow-teamSalut!Ton demande a été reçue et sera traitée par un de nos collaborateurs.Si tu souhaites ajouter des informations supplémentaires, veuille répondre à cet e-mail.Bien à toi,L’équipe WaowHi!Your request has been received and is being processed by our staff.If you have additional information to add, please reply to this e-mail.Kind regards,The Waow-team

WAOW DEALS

Naar: T. K.

24/07/2023

Geachte heer,Ons standpunt in dit dossier en de antwoorden op uw onterechte opmerkingen werden reeds overgemaakt aan de klant zelf.Jammer genoeg weigert de klant elke vorm van technische bijstand.Met vriendelijke groeten, Cordialement, Best regards,Het Waow-teamDienst finance

T. K.

Naar: WAOW DEALS

10/08/2023

Hallo, Zoals eerder gemeld in de mailing hebben we meerdere malen naar de helpdesk gebeld en de problemen gemeld. En inderdaad, dan doen jullie het nodige om een betaling die niet is doorgekomen,... recht te zetten. Echter komt dit probleem wat later opnieuw voor. En aangezien de terminal de helft van de tijd niet correct werkt, betalen de klanten ondertussen met payconiq. Ook de vertegenwoordiger die ons jullie product verkocht heeft is niet meer werkzaam bij jullie en horen we dat hij niet te spreken is over Waow!Aangezien mijn klanten niet meer uitgaan van de mogelijkheid om met uw terminal te betalen door de herhaaldelijke problemen, heeft het nu ook geen zin meer om daarop nog in te zetten. Ik vraag een deftige regeling om onder het contract uit te raken. En tot we deze gevonden hebben blijft dit topic hier openbaar staan, zodat anderen niet in dezelfde val lopen...Tom Kerryn

WAOW DEALS

Naar: T. K.

10/08/2023

Hallo!Je aanvraag is ontvangen en is door onze medewerkers in behandeling genomen.Als je aanvullende informatie wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Het Waow-teamSalut!Ton demande a été reçue et sera traitée par un de nos collaborateurs.Si tu souhaites ajouter des informations supplémentaires, veuille répondre à cet e-mail.Bien à toi,L’équipe WaowHi!Your request has been received and is being processed by our staff.If you have additional information to add, please reply to this e-mail.Kind regards,The Waow-team

T. K.

Naar: WAOW DEALS

10/08/2023

Hallo, Zoals eerder gemeld in de mailing hebben we meerdere malen naar de helpdesk gebeld en de problemen gemeld. En inderdaad, dan doen jullie het nodige om een betaling die niet is doorgekomen,... recht te zetten. Echter komt dit probleem wat later opnieuw voor. En aangezien de terminal de helft van de tijd niet correct werkt, betalen de klanten ondertussen met payconiq. Ook de vertegenwoordiger die ons jullie product verkocht heeft is niet meer werkzaam bij jullie en horen we dat hij niet te spreken is over Waow!Aangezien mijn klanten niet meer uitgaan van de mogelijkheid om met uw terminal te betalen door de herhaaldelijke problemen, heeft het nu ook geen zin meer om daarop nog in te zetten. Ik vraag een deftige regeling om onder het contract uit te raken. En tot we deze gevonden hebben blijft dit topic hier openbaar staan, zodat anderen niet in dezelfde val lopen...Tom Kerryn

WAOW DEALS

Naar: T. K.

10/08/2023

Hallo!Je aanvraag is ontvangen en is door onze medewerkers in behandeling genomen.Als je aanvullende informatie wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Het Waow-teamSalut!Ton demande a été reçue et sera traitée par un de nos collaborateurs.Si tu souhaites ajouter des informations supplémentaires, veuille répondre à cet e-mail.Bien à toi,L’équipe WaowHi!Your request has been received and is being processed by our staff.If you have additional information to add, please reply to this e-mail.Kind regards,The Waow-team

WAOW DEALS

Naar: T. K.

05/09/2023

Hallo!Je aanvraag is ontvangen en is door onze medewerkers in behandeling genomen.Als je aanvullende informatie wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Het Waow-teamSalut!Ton demande a été reçue et sera traitée par un de nos collaborateurs.Si tu souhaites ajouter des informations supplémentaires, veuille répondre à cet e-mail.Bien à toi,L’équipe WaowHi!Your request has been received and is being processed by our staff.If you have additional information to add, please reply to this e-mail.Kind regards,The Waow-team

WAOW DEALS

Naar: T. K.

05/09/2023

Hallo!Je aanvraag is ontvangen en is door onze medewerkers in behandeling genomen.Als je aanvullende informatie wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.Met vriendelijke groeten,Het Waow-teamSalut!Ton demande a été reçue et sera traitée par un de nos collaborateurs.Si tu souhaites ajouter des informations supplémentaires, veuille répondre à cet e-mail.Bien à toi,L’équipe WaowHi!Your request has been received and is being processed by our staff.If you have additional information to add, please reply to this e-mail.Kind regards,The Waow-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform