Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Geen terugbetaling
Ik heb een pakje retour gestuurd maar geen terugbetaling ontvangen. En ik kan het bedrijf ook niet contacteren want er antwoord niemand op geen enkele manier.Ik heb hen op verschillende manieren proberen te contacteren.
Geen terugbetaling
Ik heb een pakje retour gestuurd maar geen terugbetaling ontvangen. En ik kan het bedrijf ook niet contacteren want er antwoord niemand op geen enkele manier.Ik heb hen op verschillende manieren proberen te contacteren.
Goederen worden niet geleverd
Al meer dan een maand half goederen besteld en al verschillende malen jullie gecontacteerd maar zonder enige oplossing en alleen maar loze beloftes. De bestelde kleren zijn voor deze zomer niet voor erna.
Goederen worden niet geleverd
Al meer dan een maand half goederen besteld en al verschillende malen jullie gecontacteerd maar zonder enige oplossing en alleen maar loze beloftes. De bestelde kleren zijn voor deze zomer niet voor erna.
terugbetaling
op 9 mei 2023 bestelde ik een jas bij large die was veel te klein ,op 13 mei heb ik die terug gestuurd. vandaag 26 juni nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Zelfs meerder maal gechat. Wel een antwoord gekregen op 7 juni dat het om een it fout gaat in hun systeem .
terugbetaling
op 9 mei 2023 bestelde ik een jas bij large die was veel te klein ,op 13 mei heb ik die terug gestuurd. vandaag 26 juni nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Zelfs meerder maal gechat. Wel een antwoord gekregen op 7 juni dat het om een it fout gaat in hun systeem .
Geen terugbetaling
Beste, Het is ondertussen 2 maanden geleden van ontvangst van terugzending en nog steeds geen terug betalling. Via de chat proberen meer informatie te krijgen maar ze kunnen geen status update geven of iets meer transparantie tonen. Er wordt telkens het excuus gegeven dat er een nieuw systeem is. Ik heb recht op mijn terug betaling. Ik hoop via deze weg wel mijn geld terug te krijgen. Ik heb alle documenten en chat sessies bijgehouden ingeval van bewijs dat er nog steeds geen terug betaling is gedaan.
Geen terugbetaling
Beste, Het is ondertussen 2 maanden geleden van ontvangst van terugzending en nog steeds geen terug betalling. Via de chat proberen meer informatie te krijgen maar ze kunnen geen status update geven of iets meer transparantie tonen. Er wordt telkens het excuus gegeven dat er een nieuw systeem is. Ik heb recht op mijn terug betaling. Ik hoop via deze weg wel mijn geld terug te krijgen. Ik heb alle documenten en chat sessies bijgehouden ingeval van bewijs dat er nog steeds geen terug betaling is gedaan.
Geen terugbetaling
Beste, Het is ondertussen 2 maanden geleden van ontvangst van terugzending en nog steeds geen terug betalling. Via de chat proberen meer informatie te krijgen maar ze kunnen geen status update geven of iets meer transparantie tonen. Er wordt telkens het excuus gegeven dat er een nieuw systeem is. Ik heb recht op mijn terug betaling. Ik hoop via deze weg wel mijn geld terug te krijgen. Ik heb alle documenten en chat sessies bijgehouden ingeval van bewijs dat er nog steeds geen terug betaling is gedaan.
Geen terugbetaling
Beste, Het is ondertussen 2 maanden geleden van ontvangst van terugzending en nog steeds geen terug betalling. Via de chat proberen meer informatie te krijgen maar ze kunnen geen status update geven of iets meer transparantie tonen. Er wordt telkens het excuus gegeven dat er een nieuw systeem is. Ik heb recht op mijn terug betaling. Ik hoop via deze weg wel mijn geld terug te krijgen. Ik heb alle documenten en chat sessies bijgehouden ingeval van bewijs dat er nog steeds geen terug betaling is gedaan.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten