Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen terugbetaling
Ik heb een pakje retour gestuurd maar geen terugbetaling ontvangen. En ik kan het bedrijf ook niet contacteren want er antwoord niemand op geen enkele manier.Ik heb hen op verschillende manieren proberen te contacteren.
Geen terugbetaling
Ik heb een pakje retour gestuurd maar geen terugbetaling ontvangen. En ik kan het bedrijf ook niet contacteren want er antwoord niemand op geen enkele manier.Ik heb hen op verschillende manieren proberen te contacteren.
Goederen worden niet geleverd
Al meer dan een maand half goederen besteld en al verschillende malen jullie gecontacteerd maar zonder enige oplossing en alleen maar loze beloftes. De bestelde kleren zijn voor deze zomer niet voor erna.
Goederen worden niet geleverd
Al meer dan een maand half goederen besteld en al verschillende malen jullie gecontacteerd maar zonder enige oplossing en alleen maar loze beloftes. De bestelde kleren zijn voor deze zomer niet voor erna.
terugbetaling
op 9 mei 2023 bestelde ik een jas bij large die was veel te klein ,op 13 mei heb ik die terug gestuurd. vandaag 26 juni nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Zelfs meerder maal gechat. Wel een antwoord gekregen op 7 juni dat het om een it fout gaat in hun systeem .
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten