Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Opzeggen van zoomitaccount na overstap van bank
Beste,Het is nu al 2jaar dat ik steeds mijn betalingen krijg via zoomit ik kan dit niet meer gebruiken daar ik ben veranderd van bank waar dit niet word gebruikt.Ik heb alles laten afsluiten en overzetten maar moest eerst zoomit afsluiten wat niet is gezegd door de bankbediende en ik ook niet wist ik ben dan terug gegaan om dit te vragen maar zij zegden dat ik naar de ontvanger moest vragen om dit te stoppen maar zij zeggen dan dat de bank dit moet doen.wat nu?Ik probeer alles zo te betalen maar weet niet of de referentiemededeling dan wel juist is.Graag zou ik dit opgelost krijgen het betreft belastingen,verzekeringen...Mvg rik
Uitschrijven Zoomit. Gerechtsdeurwaarder Vlaamse Belastingsdienst.
Beste,Ik heb vorig jaar mijn bankrekening bij Belfius afgesloten. Ik had een Zoomit geactiveerd maar heb er niet bij stilgestaan om de Zoomit account te veranderen of te verwijderen. Onze nieuwe bank heeft geen zoomit. (Argenta).Ik weet bijgevolg niet wie ik aan Zoomit heb toegevoegd.Ik kreeg in de loop der maanden wel een herinnering tot betaling van Vb verkeersbelastingen maar ik dacht dat ik iets over het hoofd gezien had en betaalde deze correct.Vandaag heb ik een aanmaning tot betalen gekregen van de Vlaamse Belastingdienst onroerende voorheffing door een gerechtsdeurwaarder. Bij het bedrag zijn €21.68 intresten, €22.52 aanmaningskosten en €15.22 inningsrecht en een mededeling als ik het niet betaal dat ze in het bezit zijn van een dwangschrift tot gedwongen tenuitvoeregging lees verkoop van inboedel.Ik heb de belastingdienst gebeld en men heeft me de raad gegeven om te betalen en een aanvraag in te dienen om de intresten terug te vorderen via het mailportaal van de dienst. Ik zou Zoomit kunnen stoppen via de rekening van Belfius en dan......enz. Ik heb deze rekening niet meer dus ik kan niets doen.Ik heb dus direct betaald.Mijn vragen zijn nu:Is het normaal dat er direct een gerechtsdeurwaarder gestuurd wordt?Is het normaal dat ik Zoomit niet kan stoppen?Ik ben verzekerd bij Baloise Insurance en daarvoor heb ik een mail van Zoomit ontvangen dat dit niet meer mogelijk was met mijn nieuw rekeningnummer.Kan de Vlaamse gemeenschap me geen herinnering sturen als ze zien dat er geen gevolg komt?De verkeersbelastingen hebben me steeds een herinnering gestuurd dus daar kan dit wel.Wat kan ik doen om dit te stoppen.Groeten karel
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten