Terug

Opzeggen van zoomitaccount na overstap van bank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. O.

Naar: ZOOMIT

22/02/2021

Beste,Het is nu al 2jaar dat ik steeds mijn betalingen krijg via zoomit ik kan dit niet meer gebruiken daar ik ben veranderd van bank waar dit niet word gebruikt.Ik heb alles laten afsluiten en overzetten maar moest eerst zoomit afsluiten wat niet is gezegd door de bankbediende en ik ook niet wist ik ben dan terug gegaan om dit te vragen maar zij zegden dat ik naar de ontvanger moest vragen om dit te stoppen maar zij zeggen dan dat de bank dit moet doen.wat nu?Ik probeer alles zo te betalen maar weet niet of de referentiemededeling dan wel juist is.Graag zou ik dit opgelost krijgen het betreft belastingen,verzekeringen...Mvg rik

Berichten (1)

ZOOMIT

Naar: R. O.

22/02/2021

Beste,Bedankt voor je bericht.Het is zo dat een verzender bepaalt via welk kanaal ze een document/factuur aanbieden, dit kan op papier zijn, via mail, via Zoomit, ... Het is duidelijk dat de verzender hier uiteraard controle over heeft. Bij het versturen via Zoomit, adresseert de verzender het document aan het IBAN rekeningnummer van de klant. Indien de klant van rekeningnummer wijzigt, dient de klant dit uiteraard aan de verzender door te geven. Indien de nieuwe bank met Zoomit werkt, kan de verzender het volgende Zoomit document aanbieden op het nieuwe rekeningnummer van de klant. Indien de nieuwe bank niet met Zoomit werkt, dient de verzender over te schakelen op een ander kanaal (op papier, via email, ...).In dit geval contacteerde de klant de Vlaamse Belastingdienst. We weten dat de Vlaamse Belastingdienst de klant zal voorstellen om zelf de verzender te weigeren in Zoomit, maar indien de klant geen toegang meer heeft, kan de klant dit uiteraard niet doen, en is het de verantwoordelijkheid van de Vlaamse Belastingdienst om dit in orde te brengen. Indien nodig kan de verzender (Vlaamse Belastingdienst) contact met ons opnemen om dit voor een bepaalde klant in orde te brengen.Dit staat ook uitgelegd in deze artikels s:my.isabelgroup.eu/knowledgebase/article/KA-02031s:my.isabelgroup.eu/knowledgebase/article/KA-01473Met vriendelijke groetenPhilippe Vanhuffel - Zoomit SUpport----------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform