Beste,Bedankt voor je bericht.Het is zo dat een verzender bepaalt via welk kanaal ze een document/factuur aanbieden, dit kan op papier zijn, via mail, via Zoomit, ... Het is duidelijk dat de verzender hier uiteraard controle over heeft. Bij het versturen via Zoomit, adresseert de verzender het document aan het IBAN rekeningnummer van de klant. Indien de klant van rekeningnummer wijzigt, dient de klant dit uiteraard aan de verzender door te geven. Indien de nieuwe bank met Zoomit werkt, kan de verzender het volgende Zoomit document aanbieden op het nieuwe rekeningnummer van de klant. Indien de nieuwe bank niet met Zoomit werkt, dient de verzender over te schakelen op een ander kanaal (op papier, via email, ...).In dit geval contacteerde de klant de Vlaamse Belastingdienst. We weten dat de Vlaamse Belastingdienst de klant zal voorstellen om zelf de verzender te weigeren in Zoomit, maar indien de klant geen toegang meer heeft, kan de klant dit uiteraard niet doen, en is het de verantwoordelijkheid van de Vlaamse Belastingdienst om dit in orde te brengen. Indien nodig kan de verzender (Vlaamse Belastingdienst) contact met ons opnemen om dit voor een bepaalde klant in orde te brengen.Dit staat ook uitgelegd in deze artikels s:my.isabelgroup.eu/knowledgebase/article/KA-02031s:my.isabelgroup.eu/knowledgebase/article/KA-01473Met vriendelijke groetenPhilippe Vanhuffel - Zoomit SUpport----------------------------