Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Niet geleverd: website bestaat niet meer
Besteik bestelde 2 kleedjes en 1 blouse bij Zeeland ModeOutlet op 16/06/2022. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.Vandaag wou ik de tracking nog eens bekijken om te zien of de levering eraan kwam, echter de melding dat het bedrijf 'de verbinding heeft verbroken', de website bestaat niet meer.Een vorige bestelling heb ik nog wel ontvangen, echter van absoluut minderwaardige kwaliteit.Terugstuurgegevens ontbreken volledig, dus ik zit er mee?Ik wil terugbetaling vragen van de niet geleverde goederen, ten bedrage van € 107,97-.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten