Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Herstelling uitgevoerd aan mijn wagen maar krijg geen bewijs van wat ze gedaan hebben.Best
Geachte ,In de week van 12 Juni is mijn wagen voor de eerste keer binnengebracht met problemen ( tijdens het rijden begon het lampje van de voorverwarming van de diesel te pinken en het gele lampje van de motor + geen vermogen meer) Een week later kon ik de auto terug ophalen maar kreeg geen bewijs van wat ze er aan hadden gedaan en of er stukken waren vervangen. Na slechts 1 week kreeg ik terug hetzelfde probleem met de wagen. Hij is terug binnen gebracht en hersteld maar krijg nog altijd schriftelijk bewijs van wat er aan de wagen is gebeurd. Is dit dan om te vermijden dat er garantie moet worden gegeven op de uitgevoerde werken? Gelukkig was dit nog net binnen de garantie van de aankoop op 17/7/23.Maar ik zou toch graag op papier hebben van wat er is hersteld aan de wagen .
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten