Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onterechte inhouding abonnementskosten
Ik heb bij de activatie van mijn account op 31/01/24 het premium abonnement geselecteerd om de voorwaarden te kennen aleer ik een dergelijk abonnement afsloot maar blijkbaar werd dit onmiddellijk geactiveerd en kon ik het nergens deactiveren.Daarop heb ik onmiddellijk (op 31/01 binnen het 1/2u na de activatie) een mail gestuurd naar Yellowbrick om te zeggen dat dit niet correct was en met de vraag om dit te deactiveren.Yellowbrick heeft me per mail van in het begin (op 31/01) bevestigd dat er geen premium abonnement actief stond om later echter te beweren dat dit wel actief stond. De terugbetaling van 2,25€ wou men niet in orde brengen ondanks het feit dat zij in fout waren.Op 14/03 heeft men dan nogmaals op mail bevestigd dat ik wel degelijk een basic abonnement had en dat er geen verdere facturen zouden volgen maar helaas.Vandaag 04/04 heb ik gemerkt dat Yellowbrick opnieuw 3.75€ ingehouden heeft van mijn bankrekening.Intussen heb ik een terugbetaling aangevraagd bij ING, de domiciliëring geblokkeerd en mijn account bij Yellowbrick gedeactiveerd in de hoop dat het nu stopt.Ik heb ook klacht neergelegd via de consumentenombudsdienst en zij hebben het dossier ontvankelijk verklaard.Ondanks het lage bedrag wil ik principieel een klacht neerleggen tegen dit bedrijf. Dit in de hoop dat anderen niet in dezelfde situatie terecht komen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten