Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Yamaha tenere T700
Beste,Ik heb met mijn motorfiets een steen geraakt tegen mijn carterbeschermplaat. Bij de inslag van deze steen is een bevestigingsbout geraakt. Doordat deze te lang is heeft die het Carter beschadigd. Hierdoor is alle olie uit het Carter gelopen.Hier wil Yamaha geen verantwoordelijkheid voor nemen.Ik denk dat het niet de bedoeling kan zijn dat ik een beschermplaat heb voor mijn Carter en dat de bout die deze vasthoud alsnog mijn Carter beschadigd.Ik heb dit aangekaart bij Yamaha Raes, mijn Yamaha verdeler. Hier wij niet tot een overeenkomst zijn gekomen heb ik ook de klantenservice gecontacteerd. Ook daar willen ze niet de schade compenseren.MvgTim Gydé
Recall van yamha
Beste,Ik rijd al 1 jaar met de nieuwe yamaha Mt-09 sp.Gekocht bij van roosbroeck yamaha verdeler.Volgens de federation of european motorcyclists associations werden die modellen terug geroepen voor problemen aan de gashendel. (2x was er een terugroepactie volgens verschillende bronnen)Ik ben door yamaha nooit gecontacteerd geweest.Niet via mail, niet via telefoon en niet via een brief.Na mijn ongeval heb ik dit zelf moeten opzoeken.Mijn 4 kinderen en vrouw hebben me zien vallen.Gelukkig heb ik niets of niemand geraakt.mijn gashendel bleef hangen.Mijn motor schoot omhoog en ik maakte een val.Alles ging super snel, ik had geen controle over mijn motor meer.Mijn motor moet uitgelezen worden.Dit kan niet! Moeten mijn kinderen zonder vader verder omdat yamaha een fout heeft gemaakt?Een fout in het sytsteem en een fout om mij niet op de hoogte te brengen.Met dit ga ik verder! Ik kon even goed dood zijn.Tehmaoui Tarek
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten