Meest recente klachten

P. V.
29/07/2024

Geen levering

Op 20 jul. 2024 om 04:33 heeft Bess Lloyd [service@ordertomail.com] het volgende geschreven:  Dear customer We have received your cancellation and refund request. We will process your request as soon as possible. You can receive your funds within 3-7 business days, although the exact timing may depend on your card company's policies. If you have any questions or concerns, please feel free to contact us. Bess Lloyd ---- Maria Brits [mariabrits@hotmail.com] 在 周五, 19 7月 2024 13:59:09 +0100 写到:--- Beste, Vermits u niet reageert op mijn vorige mail, gelieve mijn geld terug te storten op mijn rekening: BE16001069073574 Totaal bedrag = 108,00 Vriendelijke groeten, Maria Brits 0496 558713 https://antwerpsestadsgidsen.be 2.png Van: Bess Lloyd [service@ordertomail.com] Verzonden: donderdag 18 juli 2024 03:27 Aan: Maria Brits [mariabrits@hotmail.com] Onderwerp: 回复:FW: Mijn bestelling 23/05/2024 Dear customer, According to the logistics feedback, your package may be lost, I'm sorry to bring you a bad experience, if you need, I can apply for you to return or resend a new package. Do you need a refund or send a new package? Looking forward to your reply. Bess Lloyd Nu nog steeds niets ontvangen.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform