Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet leveren bestelling
Op 27 oktober 2024 bestelde en betaalde ik voor een Metallic jacquard body kleur zwart/copper van Wolford in maat Medium. Ik betaalde 300 euro. Tot op heden heb ik nog geen levering mogen ontvangen, ook staat er nergens vermeld wanneer levering zou kunnen gebeuren, of er voldoende voorraad is of iets dergelijk van informatie. Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar. Ook de mailadressen op de website zijn onbereikbaar. Kan u mij update geven van de bestelling. Indien voorraad is uitgeput zou ik dan ook graag terugbetaling ontvangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten