Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Herstel houten afscheiding
Beste,In de maanden april en mei van 2022 heeft u onze tuin aangelegd. Dit was inclusief het leveren en plaatsen van het thermowood hout type smalle latjes (zoals vermeld staat in de goedgekeurde offerte). Tijdens de zomer begon het hout van deze afsluiting zwarte vlekken te vertonen rondom de schroeven. Dit verergde zodanig dat wij begin november contact opnamen hiervoor. Na herhaaldelijk mailen (2/11, 8/11 en 18/11), bellen (21/11, 21/12, 3/1, 9/1, 10/1) en een aangetekend schrijven met ingebrekestelling is er nog steeds geen reactie gekomen, plaatsbezoek geweest noch een oplossing.Bij gebreke aan minnelijke regeling zie ik mij genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen.Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten