Meest recente klachten

Z. R.
30/04/2020

Problemen dienst na verkoop

Beste, Dit was onze eerste mail naar van calster: Het is al een tijdje geleden dat ik met u gebeld heb over het probleem met ons toilet.Bij deze bezorg ik u de nodige video's:Overspoeling kleine spoeling: https://drive.google.com/open?id=1dI2RAVMUIeBmQQwUOD5XB1OjZ--py-5tOverspoeling grote spoeling: https://drive.google.com/open?id=1dHENJJVDRGv6mhlmDVAIKzhUHIFrCe8CZacht sluiting bril faalt regelmatig: https://drive.google.com/open?id=1dH48H5EE0qbZQlLkAX26GZYwR5BdaEEi Ik heb het toilet reeds laten afstellen door een loodgieter en het water blijft over de rand spoelen. Als ik een waterpas op de bril leg dan merk ik dat deze licht naar voor afhelt in plaats van naar naar boven te gaan.Dit lijkt me geen normale manier van werken voor dit toilet.De enige manier nu om door te spoelen is de knop zachtjes indrukken en hopen dat water niet overal neer komt.Graag had ik gehoord hoe jullie dit kunnen oplossen daar de badkamer slechts 9 maand geleden opgeleverd is geweest en amper gebruikt sindsdien.Betreffende order: 1217292 op naam van De Bondt VeerleMet vriendelijke groeten,Nick De Frangh-- Beste, Wij hebben even teruggekoppeld naar de nodige persoon. Als wij een loodgieter moeten sturen gaan dit wel een betalende interventie zijn. Weet niet of u dit wenst? Met vriendelijke groeten, Andy De SmedtSales Consultant -- Hun antwoord = wij moeten betalen voor een loodgieter, terwijl deze fout duidelijk aan hun te wijten is.Zij weigeren hun na verkoop afspraak na te komen en de garantie komen ze ook niet na.Dat is dus de reden van de klacht.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform