Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen nieuws ivm levering
Ik heb op 21/03/2017 een vertegenwoordiger over de vloer gehad voor de meting van een vliegenraam. Op 29/03/2017 heb ik een voorschot betaald. Levering van het vliegenraam zou begin mei plaatst vinden.Na verschillende mails had ik op 15 mei Wim verhofstadt aan de lijn die me binnen de week iets zou laten weten. Tot op heden geen nieuws. Verschillende pogingen via mail en telefoon gedaan om meer nieuws te krijgen maar krijg geen antwoord op mails en telefoon wordt niet opgenomen en geen mogelijkheid om bericht in te spreken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten