Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verkeerd product geleverd en 5 weken te laat
Beste, ik bestelde Birkenstocks type Arizon, maat 38, kleur Taupe op 4/8/2023. De schoenen zouden binnen de 2 werkdagen geleverd worden. Vandaag, 6/9/2023 ontving ik een levering van grijze schoenen in een soort schuimmateriaal in maat 40.Ik kan jullie bedrijf ook niet meer terugvinden op internet. Ik heb dit probleem van te late levering reeds aangekaart en kreeg een algemene e-mail terug zonder effectieve oplossing. Nu heb ik de levering ontvangen en krijg ik iets wat ik totaal niet besteld heb. Gelieve mijn geld onmiddellijk terug te storten. ik wil de geleverde schoenen eventueel op uw kosten terugbezorgen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten