Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
oplichting - online verkoop
Goederen besteld via een add op whatsapp (car dongle voor 59 euro) Mail ontvangen met tracking nummer maar blijkt een drop-shipping te zijn die echter niet verwerkt wordt. Goederen worden niet opgestuurd. Klantendienst en klantennummer niet bereikbaar per mail of telefoon. Online reviews melden oplichting. Deze site moet platgelegd worden en van instagram gehaald worden!
Geen service van Vileda
Bij Vileda moet je niet zijn voor ondersteuning of service. Ook moet je ze herinneren aan het feit dat je nog antwoord van ze verwacht.Ik kocht het Vileda 1-2 spray dweilsysteem. Het bestaat uit 2 delen. Ik keek op de verpakking maar daar staat niet hoe je dat er op klikt. Dus dacht ik dat het dan niet uitmaakt: je doet het altijd goed (Poka yoke). Helaas, je kan 'm er fout op doen. Dus stuurde ik via hun site een mail met de vraag wat nu te doen.==Vileda op 20-04-2020:Wij hebben uw verzoek betreffende Vileda 1-2 spray dweilsysteem in goede orde ontvangen.U informeert ons dat u het systeem verkeerd heeft gemonteerd.Wij informeren u dat het systeem niet meer kan gedemonteerd worden.Het spijt ons dat wij u hierbij niet verder kunnen helpen.Wij blijven uiteraard beschikbaar voor verdere informatie.==Mijn reactie 20 april:Ik geloof mijn ogen niet maar lees het toch echt. Dus je maakt een systeem wat je op verschillende manieren in elkaar kan klikken en daar lever je geen handleiding bij en dan zeg je tegen mensen die het verkeerd in elkaar klikken: Dikke vette pech!??????Waar kan ik hierover een klacht indienen?==Vileda op 23-04-2020:Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.U informeert ons dat u uw dweilsysteem.Om u optimaal te kunnen helpen hebben we extra informatie nodig:- Foto's van uw dweilsysteem?- Foto van uw aankoopbewijsEens we dit ontvangen, sturen we dit door naar de desbetreffendedienst voor uw garantie.Wij blijven uiteraard beschikbaar voor verdere informatie.==Ik stuur op 23 april die foto's.==Vileda op 24-04-2020:Wij hebben uw foto's in goede orde ontvangen.Wij informeren u dat wij deze ook hebben doorgestuurd naar de desbetreffende dienst en zijn afwachtend op hun antwoord. Eens wij hierover bericht hebben ontvangen, komen wij met een antwoord naar u toe.Wij blijven uiteraard beschikbaar voor verdere informatie.==Op 10 mei stuur ik:We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb niets meer van jullie vernomen. Kan ik een statusupdate krijgen?==Vileda op 12-05-2020:Wij hebben uw verzoek betreffende uw Spin&Clean in goede orde ontvangen.Helaas valt dit niet onder uw garantie, het is verkeerd gemonteerd.Alvast bedankt voor uw begrip.==>Vileda, hoeveel moeite is het om een systeem te bedenken wat maar op 1 manier gemonteerd kan worden?En als jullie dat niet kunnen: hoeveel moeite is het om op de verpakking te zetten hoe je die steel er op monteert?Wanneer je goed zakelijk inzicht hebt, zorg je voor een degelijk product en ga je te rade hoe je dit in de toekomst voorkomt!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten