Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Beste, ik bestelde op 16 NOVEMBER 2023 een ACT Toetsenbord en muis AC5715 Grijs AZERTY ter waarde van 44,76€. Ik stuurde dit item terug op 23/11/2023. Ik wacht nog steeds op terugbetaling. Dit is ondertussen meer dan een maand geleden en na vele mails met verwarde uitleg werd er (zogezegd)een creditnota opgemaakt. Op 21/12/2023 kreeg ik een volgende mail dat deze creditnota de volgende dag naar hun bank zou worden gestuurd. We zijn nu 28/12/2023 en van enige restitutie is nog steeds geen sprake al heb ik weerom 3 effectieve werkdagen gewacht oom dit aan te kaarten. Volgens hun eigen voorwaarden, zou een terugbetaling moeten gebeuren binnen de 14 dagen, het zijn er nu dus al meer dan 30!!!!!!
Oplichting?
Beste,Op 02/06 bestelde ik een zwembad via Viking Choice.Tot op heden heb ik niets gehoord... reviews op internet beloven niet veel goeds.. op Trusted shops vind ik ook niks terug, terwijl dit wel op de website staat...Graag had ik dan ook de bestelling geannuleerd en het volledige bedrag teruggestort gekregen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten