Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet-leveren van bestelde deuren
Voorschot betaald voor deuren, maar de deuren werden altijd uitgesteld en dus nooit geleverd. Uiteindelijk na 7 maanden gingen ze het voorschot terug betalen, wat uiteindelijk gewoon een smoes bleek om ons te doen ophouden met schrijven en bellen.. het vredegerecht ingeschakeld, maar nooit 1050€ voorschot terug gezien. Ze zijn zelf niet eens komen opdagen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten