Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Schade na droogkuis
Beste,Na mijn skijas bij de droogkuis te hebben binnengebracht op 14 maart, kreeg ik deze terug met vlekken.De jas is wit, waardoor donkere vlekken erg zichtbaar zijn.Toen ik dit met de gerante van de winkel opnam zei ze dat dat niet normaal was en de jas graag terug zou sturen voor hem opnieuw te laten wassen door hun zorgen.Echter toen ik deze na een 2de reiniging terugkreeg waren deze vlekken nog steeds aanwezig.Ze zei dat dit niet mocht en ik recht had op een schadevergoeding.Ik heb dan mijn bankrekening nummer gegeven op hun vraag en men zou me binnen de maand terugbetalen.Toen ik na een maand nog niets had ben ik dit beginnen opvolgen telefonisch met de vestiging in kwestie.Men verwees me naar de eigenares, mevrouw Elisabeth Emmaneel.Ik heb haar een mail gestuurd over de kwestie en zij verweet het aan het loskomen van de coating van de jas.Volgens haar is het een kwaliteitsprobleem van de jas en moet ik me tot de winkel richten waar ik de jas gekocht heb.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten