Meest recente klachten

D. K.
27/11/2024

terugvordering geld wegens zeer slechte kwaliteit van goederen

Geachte Van der Zand Mode, Op 5 november kocht ik diverse kledij en schoenen bij uw winkel (online) en betaalde ik er 174,85euro voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. * In de omschrijving bij de website staat er dat het leren jasje handgemaakt Italiaans is, terwijl ik een half afgeknipt etiket in de jas terugvind met ‘made in China’!? * In de omschrijving bij de website staat er dat de blauwe trui een kasjmiertrui is, terwijl er in het etiket staat 95% polyester en 5% spandex!!?? *De kwaliteit is erbarmelijk van zowel de kledij als de schoenen, Chinese rommel. Zie foto's als bijlage! Op de site stond er genoteerd dat uw NEDERLANDSE winkel ging sluiten wegens pensioen en dat het om stockverkoop van kwalitatieve materialen ging. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 7 dagen het bedrag van 174,85 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening BE05 3771 3148 7375 Met vriendelijke groet, Dominick Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs -foto's die de slechte kwaliteit van de kledij en schoenen aantonen, alsook het aankoopbewijs waarop uitdrukkelijk genoteerd staat (echt Italiaans leer en kasjmier) - foto die aantoont dat de materialen niet van Nederland komen, maar uit China

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform