Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met retour
Beste,Op 22/4 bestelde mijn vriendin een paar schoenen op de webshop. De geleverde Schoenen zijn niet dezelfde als op de geadverteerde foto’s van de webshop en zijn ook nog is de verkeerde maat (maat 40ipv maat 39). Contact opgenomen via mail met de webshop om de fout te melden en de schoenen te willen laten retourneren. Antwoord van de webshop is dat ze de schoenen niet kunnen retourneren omdat het over schoenen gaat die in outlet stonden. En deze niet geretourneerd kunnen worden. En dat ze aleen een kortingscode van 50% kunnen geven op mijn volgende aankoop. Hiermee ben ik niet akkoord. Dit is niet wat ik besteld heb en zou ook graag mijn geld terug krijgen Volgens de europese consumentenwetgeving bent u verplicht om artikelen te retourneren.Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten