Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
levering in ongevraagd afhaalpunt
Beste Ik heb al meermaals rechtstreeks gemaild naar Undiz voor dit probleem, maar kreeg geen eerlijk antwoord. Mijn pakketje is blijkbaar al een hele tijd terug geleverd in een afhaalpunt / parcelshop in Lummen, maar liefst bijna 50km van het afhaalpunt (te Heist-op-den-berg) dat ik heb gekozen om mijn pakketje te laten leveren. Ik heb met iedereen al contact gehad en niemand wilt helpen, zowel Undiz als DPD. Ik heb contact opgenomen met het afhaalpunt in Heist-op-den-berg waar dus oorspronkelijk mijn pakketje heen moest en zei wisten mij te vertellen dat ze inderdaad nog altijd daar op mijn pakketje wachten, in al die tijd is er niets toegekomen. Ondanks dat Undiz blijft volhouden dat het pakketje wel in Heist-op-den-berg is geleverd. Ook heb ik daarbij geen enkele mail mogen ontvangen of dat mijn pakketje überhaupt ergens geleverd is of niet, heb alleen kunnen vinden via tracking dat het op een volledig andere locatie is geleverd. Lummen dus, die intussen ook al niet meer klopt sinds het pakketje terug naar Undiz is gestuurd. Ik heb sindsdien geen gehoor meer gekregen van beiden partijen. Ik ben het enorm beu dat de situatie volledig genegeerd word. Er worden geen oplossingen aangeboden, je krijgt zelfs amper antwoord. Ik heb besteld bij Undiz op 11 juli, en weet eigenlijk van niets. Als ik zelf niet had gekeken met het tracking nummer had ik van niets geweten. Ik zou graag nog steeds het pakketje ontvangen, ik wacht hier al sinds 11 juli op! Uiteraard alleen als dit op een goed geïnformeerde manier kan. Alvast bedankt! Kiara Van Herck
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten