Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ubisoft accout gehacked
Mijn accounts zijn gehacked. Ik heb er twee, maar het gaat vooral om mijn actieve account die ik gebruik en een ubisoft+ abbonement op heb. Het account noemt FiFanMike. Mijn ander account noemt MikeFc24. Ik heb met Ubisft gecontacteerd, zoals ge in de screenshot van mijn mails kunt zien, maar Ubisoft wilt niets ondernemen. Ik heb op een van de twee accounts (MikeFc24) kunnen binnen geraken met mijn playstation account, maar kon het email adres niet veranderen, de dief zijn email dat hij gebruikt is JacksonRayn8982@outlook.com, zoals ge kunt zien op een screenshot, herkent Microsoft dit email adres niet. Raar ??? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het gaat vooral voor het account FiFanMike. Ik heb veel meer screenshot, maar kan er niet meer uploaden Ik dank u
Videogame The Crew niet langer speelbaar
Beste, Sinds gisteren is de videogame The Crew van uitgever Ubisoft offline gehaald. Deze game is in 2014 uitgekomen en had een online element waar je met andere spelers samen kon gamen. Nu (Sinds 31-03-2024) heeft Ubisoft beslist om de servers van deze game offline te halen waardoor eigenaars van deze game de volledige toegang verloren hebben. Men heeft in der tijd de volledige nieuwprijs betaald om dus enkel en alleen dit na 10 jaar ook volledig kwijt te raken. Dit is schandalig.Wat er gebeurt bij vele van deze games (Assassins Creed 2 bijvoorbeeld, waar ook de servers van offline zijn gehaald), is dat het online element verdwijnt maar u nog steeds toegang hebt tot de offline/singleplayer) elementen van de game. Deze is de ideale oplossing voor oudere games waarvan de populariteit reeds is gedaald. Helaas biedt Ubisoft geen enkele vorm van Offline-mode aan waardoor wij als consument de volledige toegang zijn kwijtgeraakt.Er zijn reeds petities gaande om Ubisoft te vragen een Offline-mode uit te brengen maar tot nu toe hebben ze nog niets ondernomen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten