Meest recente klachten

C. D.
14/11/2023

Niet respecteren leveringstijd

Beste,Begin augustus namen we contact met u op voor het opmaken van een regularisatiedossier voor enkele bouwovertredingen aan onze woning. We vermeldden toen al dat dit dossier kaderde in de verkoop van de woning.• Op 8 augustus betaalden we het voorschot en hebben we de nodige relevante informatie bezorgd aan jullie architectenbureau• Op 22 augustus ontvingen we de eerste mail van Manon V., onze toegewezen architecte. In deze mail vroeg ze om de plannen en relevante informatie (nogmaals) te bezorgen. Deze hebben we diezelfde dag nog door gestuurd.• Op 3 september stuurde ik een mail om te vragen om me een planning te bezorgen met de verschillende te nemen stappen en hun geschatte duurtijd/termijn. Hierop kregen we op 4 september antwoord.• Op 13 september betaalde ik de 2de factuur en vroeg ik wanneer de opmeting zou doorgaan.• Op 18 september antwoordde Manon V. dat de opmeting zou doorgaan op 27/09.• Op 27 september voerde een collega van Manon de opmeting uit. Voor vertrek zei ze dat de plannen tussen de 2 en 4 weken zouden duren om op te maken. • Op 11 oktober (2 weken na de opmeting) stuurde ik een mail om te polsen naar de stand van zaken. Hierop antwoordde Manon dat het tussen de 2 en 4 weken in beslag zou nemen.• Op 24 oktober (4 weken na opmeting) een mail van onze notaris doorgestuurd en gepolst naar de stand van zaken • Op 26 oktober een reminder gestuurd aangezien we nog geen antwoord ontvingen. In deze mail nogmaals benadrukt dat het cruciaal was om het dossier zo snel mogelijk af te werken.• Op 30 oktober:o Gebeld met Ubex. o Mail ontvangen van Manon met de vermelding dat het nog ongeveer 2 weken extra zou duren, zonder concreet te verantwoorden waarom het zo lang duurde of zonder een concrete stand van zaken door te geveno Mail gestuurd naar Manon en Ubex met vermelding dat we ontevreden zijn van hun dienstverlening en de vraag naar concrete informatie en leveringsdatum• Op 8 november gebeld met Ubex. Hierna weer een mail ontvangen van Manon met de vraag om extra geduld te hebben, zonder concrete informatie.• Op 13 november (6 weken na de opmeting) nogmaals een mail gestuurd naar Ubex en Manon met de vraag om een concrete stand van zaken te bezorgen en door te geven. Voorlopig nog steeds zonder resultaat.Wij zijn ondertussen een maand verloren van de tijd die u in het begin aangaf. Er is dus dringend(!!!) actie nodig om hier de volgende stappen te zetten.Ook zijn de twee extra weken waarover u het op 30 oktober had, verstreken en hebben wij nog steeds geen update ontvangen.Wij willen ook graag concreet weten wanneer de plannen klaar zijn en op welke dag ons dossier bij de gemeente ingediend kan worden.Alvast bedankt!

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform