Meest recente klachten

D. G.
5/11/2025

verkeerd bedrag aangerekend

Beste, Ik heb op zondag 26/10 3u54 een uber rit gemaakt en de chauffeur heeft me netjes opgepikt en op mijn bestemming gebracht. Enkele uren later wil ik opnieuw een uber bestellen om terug huiswaarts te keren en merkte ik dat de vorige rit nog lopende was aangezien ik geen Uber kon bestellen. Er is dus 119 Euro in rekening gebracht voor een rit van ongeveer 2.4 km. Daarbovenop kan ik via Uber niets ondernemen aangezien ikzelf de rit geanulleerd heb, steeds krijg ik de melding via hun systeem dat het opgelost is....niet dus. Ik vermoed dat de chauffeur de rit niet heeft stopgezet nadat hij me heeft afgezet. Deze rit die ik wekelijks 4 keer doe kost doorgaans ongeveer 10 a 14 Euro. Dit ben ik bereid te betalen maar geen 119 Euro. Het frustrerende is dat ik via uber niets kan ondernemen omdat ik zelf de rit heb moeten annuleren.

In behandeling
J. V.
19/11/2018

Niet correct uitbetaald en account geblokkeerd

Uber meldt via een email dat mijn factuur beschikbaar is. Ik moet mij hiervoor aanmelden op de website of app. Dit gaat niet omdat mijn account geblokkeerd is. Op mijn bankrekening heb ik €48,53 ontvangen. Dat is meer als €700 te weinig.Ik heb geen mogelijkheid meer om mij aan te melden op mijn account en online te gaan als uber rider.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform