Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Schadeclaim: constructiefouten en niet-uitgevoerde werken ruwbouw
Beste, ik verwittigde je in januari 2023 reeds dat er fouten gebeurd waren bij het uitvoeren van werkzaamheden aan de ruwbouw (niet verankeren van muren, niet stabiele druklaag, chape ipv beton gebruikt voor betonsloef, houten spiezen laten steken onder fundering, 3 verschil tussen gemetste raamopening links vs rechts...) als ook dat bepaalde werken helemaal niet uitgevoerd werden hoewel wel reeds betaald. Dit alles werd opgenomen in het verslag van de architect. Ik bezorgde je 10/10/2023 de kosten van de aannemer die de herstelwerken gedaan heeft maar ondanks vraag via aangetekend schrijven, post en mail mocht ik tot heden nog geen reactie van u ontvangen. Ik heb ook nog steeds uw BA 10 jarige aansprakelijkheid niet ontvangen ondanks zowel de bouwpromotor, architect als ikzelf als bouwheer er naar gevraagd hebben. Deadline voor reactie gesteld in mijn brief is 31/10/2023.Graag spoedig antwoord en tussenkomst in de herstel-en bijkomende kosten!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten