Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
gewonnen reis TRAvelance
geachte,We zijn NOOIT geïnteresseerd geweest in uw aanbod , daarom hebben nooit verdere acties ondernomen naar uw product , we hebben de situatie besproken met mensen van testaankoop en heb de klacht eveneens doorgestuurd naar bevoegde instanties .We vinden het een bewijs van klantonvriendelijkheid dat jullie op deze manier reageren , mensen opbellen , hen wijsmaken dat ze een reis gewonnen hebben , mits het betalen van een som van 99€ , hen daarna een tweede maal telefonisch bedreigen wanneer we vermelden dat we niet geïnteresseerd zijn ,een factuur opsturen en tenslotte dreigen met een incassobureau en gerechtskosten. Dit in een jaar waar reizen zelfs uit den boze is omwille van corona . Deze hele rompslomp is er gekomen wegens een reis dat we zogenaamd hebben gewonnen maar helemaal niet gevraagd hebben .
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten