Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen communicatie of antwoord meer
Beste,Wij hebben op 06/2023 een contract met jullie aangegaan voor het uitvoeren van stabiliteitstudies, veiligheidcoordinatie, keuring prive waterafvoer, epb, ventilatieverslaggeving en warmteverliesberekening.Tot op heden zijn enkele de stabiliteitsstudies uitgevoerd zonder ons daar een BA10 attest van te geven (10 jarige aansprakelijkheid) en een voorlopige epb verslaggeving. niets hiervan is dus afgewerkt en we kunnen zo niet verder werken. Hierdoor eisen we een volledige terugbetaling als gevolg.we hebben sinds vorige zomer geen contact meer gehad met jullie.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten